يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۸۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش – پیش از بازی حساس پرسپولیس مقابل بنیادکار، با پانادیچ، مربی گلرهای پرسپولیس صحبت کردیم تا آخرین وضعیت سرخپوشان آگاه شویم.
او ابتدا در خصوص سابقه خودش به بانک ورزش گفت: در دوران بازی در تیم ملی نوجوانان کرواسی بازی کرده‌ام و در مربیگری هم با مربیان زیادی همکار بوده ام. از کرانچار و برانکو گرفته تا ایپکو پنروویچ که با او همراه ستاره سرخ بلگراد قهرمان اروپا شدیم. در کرواسی یک آموزشگاه اختصاصی دروازه‌بانی هم دارم.
مربی گلرهای پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود برادرش واسطه حضور او در جمع سرخپوشان بود، توضیح داد: برانکو خودش مرا خواست و شخصا با من تماس گرفت. من قبلا هم با او کار کرده بودم و ناآشنا نبودم که بخواهند از طریق واسطه با من تماس بگیرند. برادرم هم از این موضوع بی اطلاع بود چون اگر اطلاع داشت زودتر به من خبر می‌داد.
پانادیچ معتقد است نتایج بد پرسپولیس به همین فصل ختم می‌شود و آنها در لیگ بعدی نتایج بسیار خوبی خواهند گرفت: من هرگز باور نمی‌کنم سال بعد نتیجه نگیریم. امیدوارم نتایجی که به دست می‌آوریم جوابگوی حواشی‌ای که ایجاد شده، باشد.
مربی سوشا مکانی که پیش‌تر حسابی از او تمجید کرده بود، هنوز روی حرفش هست: سوشا می‌تواند با تمرین زیاد و تمرکز بیشتر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا شود. او حتی می‌تواند در آینده نزدیک به اروپا ترانسفر شود.
خبرنگار بانک ورزش در خصوص حواشی سوشا مکانی از پانادیچ سوال کرد که مربی کروات گفت: حاشیه؟ خوبی سوشا این است که عاشق تمرین کردن است. این‌قدر با او تمرین می‌کنم که وقتی به خانه می‌رود تنها به استراحت فکر کند.
از او که در کرواسی آموزشگاه دروازه‌بانی دارد پرسیدیم در ایران هم گلری دیده که نظرش را جلب کند؟ پانادیچ در این باره گفت: با توجه به بازی‌های لیگ و آسیا، بیشتر در سفر هستیم و وقت نشده به مقوله استعدادیابی بپردازیم. اما بازی‌ها که تمام شود حتما بررسی خواهیم کرد تا اگر دروازه‌بان با استعدادی دیدیم به پرسپولیس بیاوریم.

مربی پرسپولیس در خصوص بازی با بنیادکار هم گفت: تلاش می‌کنیم تا با یک بازی خوب، این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها