أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه تروریستی داعش هشدار داد که ۷۱ نیروی داعشی در سراسر آمریکا آماده هستند تا به هر هدفی در خاک این کشور حمله کنند.
تسنیم: گروه تروریستی داعش هشدار داد که ۷۱ نیروی داعشی در سراسر آمریکا آماده هستند تا به هر هدفی در خاک این کشور حمله کنند.

به گزارش اسپاتنیک، داعش با انتشار مطلبی آنلاین اعلام کرد که 71 نیروی داعش در سراسر ایالات آمریکا آماده مبارزه هستند.

داعش روز سه شنبه در وبسایت" Just Paste It  " اعلام کرد که ما 71 نظامی آموزش دیده در 15 ایالت مختلف آمریکا داریم که آماده دستور ما برای حمله به هر هدفی هستند.

ویرجینیا، مریلند، ایلینوی، کالیفرنیا و میشیگان از جمله ایالت هایی هستند که داعش نیروهای خود را در آن مستقر کرده است.

از این 71 نیروی داعش، 23 نفر آماده انجام حملاتی مانند آنچه که روز یکشنبه در نزدیکی مرکز نمایش تصاویر موهن نسبت به پیامبر اسلام در تگزاس اتفاق افتاد، هستند.

داعش پیش از این مسئولیت تیراندازی در نزدیکی این مرکز را بر عهده گرفته است. 2 فرد مسلح روز یکشنبه با تیراندازی در نزدیکی این مرکز نمایش، یک مامور امنیتی آمریکا را زخمی کردند. نیروهای پلیس آمریکا پس از چند ثانیه به این تیراندازی پاسخ داده و هر 2 نفر را کشتند.

در حمله تروریستی ژانویه به دفتر نشریه شارلی ابدو در فرانسه نیز حداقل 17 نفر جان خود را از دست دادند. نشریه شارلی ابدو نیز اقدام به چاپ کاریکاتورهای موهن نسبت به پیامبر اسلام کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها