أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد مالک شرکت استیل آذین برای حضور در مزایده چهارم خرید باشگاه پرسپولیس باید بدهی های بانکی اش را تسویه کند.
مهر: میرعلی اشرف پوری‌حسینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم. استقلال و پرسبولیس سرمایه های مردم هستند و روند واگذاری آنها با دقت و صحت انجام شده و تصور می کنم در مزایده چهارم که به نظرم پرشورتر خواهد بود کار تمام شود.

پوری حسینی درباره رد صلاحیت برخی متقاضیان و از جمله اقای هدایتی گفت: ایشان به اتفاق آقای عابدینی پیش من آمدند و نامه رسمی بانک مرکزی و بدهی ایشان به بانک های محتلف را به آنها ارایه کردم.

رئیس سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: قرار شد بعد از تسویه این بدهی ها آقای هدایتی بتواند در مزایده چهارم شرکت کند.

پوری حسینی گفت: حتی در این نشست عنوان شد که سازمان خصوصی سازی کسی را سرکار نمی گذارد؟ به آنها اطمینان می دهم آن کسی که بیشتر از همه در واگذاری این دوباشگاه سرکار رفته خود من بوده ام! به آنها و همه اطمینان می دهم در موضوع واگذاری کاملا جدی هستیم و همه در برابر قانون هستند.

وی درباره سهامداران شرکت استیل آذین هم گفت: همانطور که در آن جلسه به ایشان گفتم  دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی توانند بیش از نود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند و باید این میزان به زیر چهل درصد برسد.

پوری حسینی با تاکید مجدد بر رعایت قانون گفت: اهلیت افراد باید بر ما به اثبات برسد و تایید مجاری قانونی مورد استناد ما خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها