يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۹۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان صبح امروز حقوق هفتگی بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد.
فارس: در آستانه دیدار امشب تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس شارژ مالی شدند.

طبق وعده‌هایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم دادند صبح امروز مبلغ هفتگی بازیکنان پرسپولیس به حساب بازیکنان واریز شد تا سرخ‌پوشان برای بازی با بنیادکار با انگیزه بیشتری وارد زمین شوند.

همچنین گفته می‌شود که قسمتی از مبالغ ریخته شده به حساب مربیان هم بوده است. این در حالی است که عده‌ای از اطرافیان تیم فوتبال پرسپولیس از این پرداختی‌ها بی نصیب بوده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها