أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
دستگاه جدید پادشاهی عربستان در جریان سفر پادشاه مغرب به این کشور مرتکب دو گاف عمده شد که از چشم دوربین های خبری پنهان نماند.
العالم: در اولین مورد فعالان عربستانی فیلمی را از سیلی خوردن یک عکاس خبرنگار از رئیس سابق مراسم تشریفات پادشاه این کشور در جریان یکی از ملاقاتهای رسمی منتشر کردند.

در این فیلم، "محمد بن عبد الرحمن الطبیشی" یک عکاس خبرنگار را هنگام پوشش خبر استقبال سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان از همتای مغربی خود محمد ششم ، سیلی می زند.

این عکاس خبرنگار، هنگام دست دادن دو پادشاه از رئیس سابق مراسم تشریفات دربار عربستان سیلی خورد. انتشار این  فیلم، با موجی از خشم و اعتراض در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

پادشاه عربستان به تازگی در فرمانی الطبیشی را از ریاست مراسم تشریفات دربار برکنار کرده و "خالد بن صالح العباد" را جایگزین او کرد.

دردومین ویدئوی منتشر شده از دیدار پادشاه مغرب ازریاض، آجودان مخصوص پادشاه عربستان سعودی ، هنگام استقبال رسمی ازشاه مغرب ، شاهزاده همراه او را با دست به سمت دیگری می کشد و در مسیر سان دیدن از نیروهای گارد، خود برجای او و پشت سر سلمان قرار می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها