أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
منابع خبری از برگزاری دور بعدی رایزنی‌ها بین دولت سوریه و مخالفان این کشور در اواخر می (خردادماه) سال جاری در «آستانه» پایتخت قزاقستان خبر دادند.
فارس: منابع خبری از برگزاری دور بعدی رایزنی‌ها بین دولت سوریه و مخالفان این کشور در اواخر می (خردادماه) سال جاری در «آستانه» پایتخت قزاقستان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «نیوکز‌رو»، دور بعدی رایزنی‌ و گفت‌وگو بین دولت سوریه و مخالفان این کشور در تاریخ 25 تا 27 می (خرداد ماه) سال جاری در «آستانه» پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.

«رنده قسیس» عضو سابق ائتلاف ملی سوریه که اکنون حامی مذاکرات با «دمشق» است، گفت: من طی دیدار با «ایرلان ادریس‌اف» وزیر امور خارجه قزاقستان و رئیس اداره آسیایی و آفریقایی این وزارتخانه در مورد برگزاری تاریخی مقدماتی دور بعدی رایزنی‌های بین دولت سوریه و مخالفان این کشور از 25 تا 27 می در آستانه موافقت کرده‌ام.

قسیس افزود: وزارت خارجه قزاقستان از همه سازمان‌های مخالف دولت سوریه‌ و همچنین تمام نمایندگان سازمان‌های جامعه مدنی‌این کشور برای شرکت در این مذاکره دعوت به عمل آورده است.

بررسی مسائل ارائه کمک‌های بشردوستانه به سوریه و طرح‌ریزی یک نقشه برای راه‌حل سیاسی در رابطه با درگیری‌ها در این کشور از موضوعات محوری این نشست عنوان شده‌ است.

قسیس در ادامه افزود: ما هرگز قادر به حل‌وفصل اوضاع یا حصول توافق با داعش و «جبهه النصره» نخواهیم بود، با این حال، برخی از افسران عالی رتبه سابق ارتش‌ رضایت خود را برای شرکت در این مذاکره ابراز داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها