أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۷۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
شبکه تلویزیونی «پویا» به زودی با تغییر نام به «کودک» و با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شبکه پویا روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۱ فعالیت خود را به عنوان شبکه‌ای زیر مجموعه مرکز پویانمایی صبا آغاز کرد که این فعالیت تا به امروز ادامه دارد.
 
بنا بر این گزارش، در طراحی‌های جدید صورت گرفته در معاونت سیما، شبکه پویا که تا به حال فقط به پخش کارتون و انیمیشن اختصاص داشت، به یکی از کانال‌های زیرمجموعه شبکه نمایش با مدیریت حسین کرمی تبدیل شده است.
 
همچنین در طراحی‌های جدید، این شبکه به شبکه «کودک» تغییر نام خواهد داد و از پخش صرف انیمیشن خارج شده و آثار دیگر ویژه کودکان نیز در این شبکه جای می‌گیرد.
 
به گزارش فارس، مدیریت این شبکه بر عهده «محمد سرشار» خواهد بود. در دی ماه ۱۳۹۱، محمد سرشار به عنوان «رییس حوزه هنری استان تهران» منصوب شد. در اسفند ماه همان سال، با تآسیس «حوزه هنری کودک و نوجوان»، این مأموریت برعهده او گذاشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها