أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۹۲
زمان انتشار: ۰۰:۵۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه زیبایی بازی امروز و زیبایی استادیوم به هواداران بود، گفت: حتما پاداش خوبی به بازیکنانمان می‌دهیم.
محمدحسین نژادفلاح پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل بنیادکار گفت: زیبایی بازی امروز و زیبایی استادیوم به هواداران بود. آنها امروز عالی بودند.

وی ادامه داد: دست تک تک بازیکنان و کادر فنی را می‌بوسم و به تک تک آنان خسته‌نباشید می‌گویم. همچنین واقعا از هوادارانمان که پرسپولیس را اینگونه حمایت کردند سپاسگزارم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا به بازیکنان پاداشی تعلق می‌گیرد گفت: حتما پاداش خوبی به آنها می‌دهیم.

نژادفلاح در خصوص اینکه آیا بحث خصوصی‌سازی و حواشی پیرامون این موضوع روی بازیکنان تاثیرگذار است، یادآور شد: به بازیکنان گفتیم توجهی به حواشی نداشته باشند و با تمام توان به بازی‌های پیش روی خود فکر کنند که با کسب نتایج مناسب باعث شادی هواداران شویم./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها