أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۰۰۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به هواداران بابت حضوری که امروز در ورزشگاه داشتند تبریک می‌گویم و در واقع این برد متعلق به آنها است.
امید عالیشاه پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل بنیادکار و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من به هواداران بابت حضوری که امروز در ورزشگاه داشتند، تبریک می‌گویم و در واقع این برد متعلق به آنها است. تمام بازی‌های ما در آسیا سخت است. ما امروز خیلی تلاش کردیم تا بازی را برده و به مرحله بعد صعود کنیم. واقعا بازی سختی را مقابل بنیادکاری داشتیم که در این گروه در انتهای جدول قرار داشت و شانسی برای صعود نداشت.

وی در خصوص بازی با الهلال در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال تیم بسیار سخت و قدرتمندی است اما من مطمئنم با حمایت همین هواداران می‌توانیم از این مرحله صعود کرده و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها برسیم. باز هم تأکید می‌کنم این برد متعلق به هواداران پرسپولیس است./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها