امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۴۰۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
هافبک پرسپولیس گفت: باید در دیدار رفت مقابل حریف عربستانی در مرحله یک هشتم نهایی نتیجه لازم را کسب کنیم تا در دیدار برگشت با خیال راحت به میدان برویم.
احمد نوراللهی پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس  مقابل بنیادکار اظهار داشت:‌خوشحالم که هر 3 امتیاز را گرفتیم و صعود کردیم. امیدوارم که در مرحله حذفی نیز موفق باشیم.

وی ادامه داد: دست هواداران درد نکند و از آنها تشکر می‌کنم. خدا را شکر که جواب لطف آنها را  دادیم و آنها نیز خوشحال به خانه رفتند.

نوراللهی در مورد بازی بعد مقابل الهلال گفت: این دیدار بسیار سخت است. ما باید در دیدار رفت نتیجه لازم را بگیریم و در بازی برگشت با خیال راحت به فکر صعود باشیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با کفشگری زوج خوبی را تشکیل داده است، گفت: خدا را شکر در تیم همه زحمت می‌کشند. هر چند که ما هر چه داریم باید بگذاریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی بعد از شادی گل امروز او باز هم به او کنایه خواهد زد یا خیر،‌گفت: خیر فکر نمی‌کنم که دیگر علی آقا به من تیکه‌ای بیندازد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها