يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۴۰۱۹
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
شرکت کنندگان در این تجمع در حالی که پلاکاردهایی با شعار «ما استاندار فتنه‌گر نمی‌خواهیم»، «مرگ بر فتنه‌گر» و... را در دست داشتند، انتخاب زمانی‌قمی به عنوان یکی از فتنه‌گران را خروج از خط قرمز نظام دانسته و مخالفت خود را به این انتخاب اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پی معرفی محمود زمانی‌قمی به عنوان گزینه پیشنهادی استاندار مرکزی از سوی وزارت کشور به هیئت دولت، گروه‌ها، احزاب و اقشار مختلف مردم استان مرکزی در مقابل استانداری مرکزی تجمع کرده و اعتراض خود را به این انتخاب اعلام کردند.

صبح امروز و در پی معرفی محمود زمانی‌قمی به عنوان گزینه پیشنهادی استاندار مرکزی از سوی وزارت کشور به هیئت دولت، جمعی از روحانیون، طلاب، دانشجویان، اساتید، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی، ایثارگران و دیگر مردم ولایت‌مدار استان مرکزی با تجمع در مقابل درب استانداری مرکزی نسبت به این انتخاب واکنش نشان داده و اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند.

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در این تجمع در حالی که پلاکاردهایی با شعار «ما استاندار فتنه‌گر نمی‌خواهیم»، «مرگ بر فتنه‌گر» و... را در دست داشتند، انتخاب زمانی‌قمی به عنوان یکی از فتنه‌گران را خروج از خط قرمز نظام دانسته و مخالفت خود را به این انتخاب اعلام کردند.

معترضان به این انتصاب با سر دادن شعار «ما فتنه‌گر نمی‌خواهیم»، «اجازه جولان به فتنه‌گر نمی‌دهیم»، «مرگ بر فتنه‌گر» و... خواهان انتخاب گزینه‌ای اصلح به عنوان استاندار مرکزی شدند.

در پی انتخاب محمدحسین مقیمی استاندار سابق مرکزی به سمت معاونت سیاسی وزارت کشور در 28 دی ماه 93 و انتصاب شکر‌الله حسن‌بیگی به عنوان سرپرست، انتخاب استانداری جدید برای این استان در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت.

با گذشت‌ها 131 روز، وزارت کشور هنوز به جمع‌بندی لازم برای انتخاب فردی اصلح به عنوان سکاندار این استان نرسیده و روز گذشته محمود زمانی ‌قمی را به عنوان گزینه پیشنهادی به هیئت دولت معرفی کرد که این انتخاب با اعتراض شدید احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم و حتی اصلاح‌طلبان غیر افراطی همراه شد.

لازم به ذکر است در هفته‌های گذشته نیز زمانی قمی که از سوی اصلاح‌طلبان تندرو برای نخستین بار مطرح شد جامعه روحانیت استان، اساتید دانشگاه، بسیج اساتید، نمایندگان مجلس و... به طرح این موضوع اعتراض کردند.

تجمع در اراک به دنبال معرفی استاندار منصوب به فتنه +تصاویر

تجمع در اراک به دنبال معرفی استاندار منصوب به فتنه +تصاویر

تجمع در اراک به دنبال معرفی استاندار منصوب به فتنه +تصاویر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۷
۶
وقتی خودوزیر اطلاعات می گوید درگردشکارها چرا فتنه و...می نویسید ووزارت اطلاعات قائل به فتنه نیست واستعلام فتنه گران را مثبت اعلام می کند وتخلفات خیلی ازمدیران را پیگیری نمی کند وزمانیکه آقای مقیمی نیزیارخاتمی ملعون است دیگرنمی توان توقع داشت چرا که روحانی قائل به اسلام وارزشها وانقلاب نیست
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۸
۷
رای این دولت متاسفم
پاسخ
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۸
۶
بابو چقدرجمعیت مگر استان مرکزی چقدر جمعیت دارد که اینهم اینجا جمع شده اند نکند از استانهای همجوار آمده اند خجالت بکشید خر خودتانید مردم جای دیگری هستند
پاسخ
اسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وقتی استان مرکزی واراک رو ندیدی تعداد جمعیت اوانو نمی دونی کیلوئی نظر نده.
اشتیانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
۴
۱
مردم به این جمعیت اندک که جز جبهه پایداری هستند و برای حفظ منافعشان تجمع 70نفره راهاندازی میکنند ,توجهی نمکنند ایننان به قول احمدی نژاد که سردسته انهااست خاشاک هستند و اصلا پایگاهی در بین مردم ندارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۴
متاسفم برای این مملکت « فتنه گر یعنی چه ؟ همه جزد این مملکتند و..
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها