يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۴۰۳۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
منابع رسانه‌ای خبر دادند
رسانه‌ها از عربستان گزارش دادند که وزیر امور خارجه آمریکا درحالی راهی ریاض شده که توقف حملات به یمن محور رایزنی‌هایش عنوان شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، تلویزیون المیادین از عربستان گزارش داد که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا درحالی راهی ریاض شده که توقف حملات به یمن محور رایزنی‌ها کری با مقامات سعودی عنوان شده است.

این درحالی است که رسانه های سعودی مدعی شدند که محور رایزنی‌های کری امنیت منطقه‌ای بوده و اشاره‌ای به طرح کری برای توقف حملات نداشته‌اند.

این درحالی است که پیش از این سخنگوی دبیر کل سازمان ملل خبر داد که احتمال دارد، مذاکرات میان طرف‌های یمنی در ژنو به زودی برگزار شود.

سخنگوی دبیر کل  تاکید کرد که بان کی مون با توجه به نیاز یمن به آتش‌بس برای امدادرسانی و ارسال کمک‎های بشردوستانه، به شدت به دنبال اجرای آتش بس در این کشور است.

همچنین «اسماعیل ولد شیخ احمد» نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن به زودی با همه احزاب یمن از جمله انصارالله دیدار می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها