يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۴۱۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
الحیات در گزارشی بیانات آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری را بازتاب داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، پایگاه اینترنتی روزنامه الحیات در گزارشی به قلم محمد صالح صدقیان نوشت رهبر جمهوری اسلامی ایران (آیت الله ) خامنه ای دیروز با مذاکرات کشورش با پنج بعلاوه یک درباره برنامه هسته ای «زیر شبح تهدید» مخالفت کرد. وی گفت دیگر زمانه بزن و فرار کن سپری شد.
وی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و جمعی از معلمان این مطلب را مطرح کرد و گفت اگر آمریکائیها بیش از ما به مذاکرات نیاز نداشته باشند کمتر از ما هم نیازمند نیستند.
این روزنامه با اشاره به بخشهایی از سخنان مقام معظم رهبری نوشت علی اکبر ولایتی مشاور (آیت الله ) خامنه ای در امور بین المللی گفت تهدیدهای توخالی مصرف داخلی دارد که سیاستمداران بی تجربه یا بدون شناخت آمریکایی از خاورمیانه ، کشورهای اسلامی و ایران مطرح می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها