کد خبر: ۳۱۴۱۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
جنگنده های سعودی پایگاه لشکر 115 در زنجبار استان ابین یمن را بمباران کردند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ،به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی این حملات هوایی به کشته شدن چند سرباز و منهدم شدن یک تانک و دو خودروی نظامی انجامید.
از سوی دیگر درگیری بین گروه الحوثی و طرفداران عبدربه منصور هادی در استان ابین به کشته شدن 40 نفر از گروه الحوثی انجامید .
همچنین 50 غیرنظامی در منطقه التواهی استان عدن کشته شدند. به دلیل درگیری شدید و اصابت گلوله های تانک و توپخانه به این منطقه مسکونی ، اهالی آن در حال مهاجرت به سمت شهرک البریقه شمال غرب شهر عدن هستند.
شبه نظامیان مانع از ورود مواد غذایی به این منطقه می شوند و بیش از پانزده روز است که آب و برق را بر این منطقه مسکونی قطع کرده اند.
از سوی دیگر دولت مستعفی یمن در نامه ای به شورای امنیت دخالت فوری و ارسال نیروی زمینی به این کشور را برای نجات مردم یمن از دست شبه نظامیان گروه الحوثی و هواداران علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن خواستار شد.
خالد الیمانی سفیر یمن در سازمان ملل گفت: دولت یمن از موسسات بین المللی فعال در زمینه حقوق بشر نیز خواسته است تا اقدامات شبه نظامیان را ضد غیر نظامیان یمنی به ثبت برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها