يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۴۱۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید طی ۲ دیدار رفت برگشت به مصاف الهلال عربستان برود.
پرسپولیس امشب با کسب پیروزی مقابل بنیادکار ازبکستان به عنوان تیم دوم گروه اول بعد از لخویا قطر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

با این نتایج با توجه به اینکه الهلال در گروه سوم مسابقات صدرنشین جدول شده است پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با این تیم بازی می‌کند.

در بازی رفت پرسپولیس میزبان و در بازی برگشت الهلال عربستان میزبان است.

الهلال عربستان پر افتخارترین تیم عربستان است. آنها به خاطر افتخارات بیشماری که در عربستان به دست آوردند  لقب زعیم‌(رهبران) را دارند. آبی‌پوشان شهر ریاض 2 با به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسیدند.

این تیم با کسب 51 امتیاز در رده سوم لیگ عربستان قرار دارد. شانس این تیم نسبت به النصر 60 امتیازی و الاهلی 58 امتیازی بسیار کمتر است.

الهلال عربستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با فولاد خوزستان، السد قطر و لوکوموتیو ازبکستان هم گروه بود. الهلال عربستان مقابل فولاد خوزستان در بازی رفت به تساوی بدون گل رسید اما در بازی برگشت نماینده ایران را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

هدایت این تیم بر عهده گریگیوس دونیس از یونان است و بازیکنانی از یونان، کره جنوبی و برزیل هم در این تیم بازی می‌کنند.

ساماراس یونانی که در جام جهانی 2014 برای تیم ملی کشورش بازی‌های خوبی انجام داده بود خطرناکترین بازیکن الهلال است. دیگو برزیلی هم در موفقیت‌های این تیم عربستان نقش به سزایی داشته است.

به هر حال الهلال عربستان برای فوتبال دوستان ایرانی تیم آشنا است. بدون شک کار نماینده ایران مقابل این تیم قدرتمند آسان نیست و باید دید آیا لشکر سرخ 100 هزار نفری پرسپولیس می‌تواند در این مرحله از سد حریف مستحکم خود عبور کند یا ...
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها