أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
منابع صهيونيستي :
منابع صهیونیستی فاش کردند جنگنده های ارتش این رژیم در حمله هوایی به منطقه فج عطان صنعا پایتخت یمن مشارکت داشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، شبکه تلویزیونی المنار گزارش کرد تحلیلگران نظامی اسرائیلی معتقدند احتمالا حمله هوایی به منطقه فج عطان صنعا کار جنگنده های ارتش این رژیم بوده است.

پایگاه صهیونیستی «ایزاپیودیت» به نقل از متخصصان در حملات هوایی نوشت: فقط نیروی هوایی ارتش اسرائیل توانایی انجام چنین حمله هوایی را در منطقه دارد و در این حمله یک انبار موشک های بالستیک ارتش یمن هدف قرار گرفت.

حسن حجازی گزارشگر شبکه المنار گفت: تحلیلگران نظامی مشارکت این رژیم در حمله هوایی به صنعا را تحولی در توانمندی این رژیم برای بمباران تاسیسات هسته ای ایران که دارای استحکاماتی در زیرزمین است، دانستند. توماس ویکتور تحلیلگر نظامی در گفتگو با این پایگاه تاکید کرد نوع حمله هوایی نشان می دهد اسرائیل و متحدانش که به یمن حمله می کنند، توانایی حمله به تاسیسات هسته ای ایران را دارند. ویکتور پیش بینی کرد کشورهای عربی میانه رو که در حمله به یمن مشارکت دارند، ائتلافی با اسرائیل به منظور مقابله با تهدید ایران تشکیل دهند.

ویکتور حمله به فج عطان صنعا را یادآوری این مسئله به ایران دانست که آمادگی حمله به تاسیسات هسته ای این کشور وجود دارد زیرا این حمله ثابت کرد اسرائیل و عربستان سعودی توانایی حمل کردن بمب های بزرگ سنگرشکن را دارند.

به ویژه که حملات قبلی هوایی عربستان به این منطقه با استفاده از موشک های عادی هیچ تاثیری بر استحکامات آن نداشت.

یادآور می شود در حمله هوایی بیستم ماه آوریل گذشته به منطقه فج عطان صنعا، هشتاد و چهار نفر شهید و شمار زیادی از شهروندان یمنی مجروح شدند. شیشه های صدها ساختمان، مغازه و خودرو در فاصله شش کیلومتری از محل این حمله شکسته شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها