أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
یکی از نزدیکان سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: «اگر ما استقلالی ها را دعوت نکنیم متهم به ضداستقلالی بودن می شویم و اگر دعوت کنیم هم که این حرف ها را می زنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال ملی پوشانی نظیر محسن فروزان، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی را دارد. البته سجاد شهباززاده هم در مقطعی به تیم ملی دعوت شد و باید دید در دور جدید اردوهای تیم ملی چه نفراتی از استقلال دعوت می شوند.

 

امیر قلعه نویی یکی دو روز قبل در مصاحبه ای مدعی شده بود که دعوت خیلی از بازیکنان استقلال به تیم ملی به خاطر حضور اوست و اگر او برود این بازیکنان دعوت نمی شوند.

 

وی گفته كه اگر من از استقلال بروم خیلی از این بازیکنان دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند! منظور او این بود که کی روش از قصد تعداد زیادی استقلالی را دعوت می کند تا تمرینات استقلال مختل شود.

 

یکی از نزدیکان کارلوس کی روش شدیدا این موضوع را رد کرد و گفت: «اگر ما استقلالی ها را دعوت نکنیم متهم به ضداستقلالی بودن می شویم و اگر دعوت کنیم هم که این حرف ها را می زنند. آقای کی روش مربی بزرگی است و بعید است به خاطر لجبازی با کسی بازیکن دعوت کند و یا قید یک بازیکن را بزند. اگر این طوری بود که تیم ملی به جام جهانی نمی رسید.»

 

استقلالی ها استناد می کنند به ناآماده بودن برخی از نفراتشان در لیگ امسال و قلعه نویی می گوید آن ها از اردوی تیم ملی که برمی گردند ناآماده اند و اگر من بروم خیلی هایشان اصلا دعوت نمی شوند! به نظر می رسد این جنگ کلامی و رسانه ای حالا حالاها ادامه داشته باشد.

 

کی روش طی دوران حضورش در ایران با مربیانی چون قلعه نویی، درخشان، ژوزه و کرانچار درگیر شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها