يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۴۱۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
با اتمام لیگ شایعات از تغییرات گسترده و پوست اندازی بزرگ در باشگاه استقلال حكایت دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در روزهایی كه شمارش معکوس برای پایان لیگ آغاز می‌شود، این پرسش میان هواداران استقلال مطرح است که در فصل آینده چه تغییراتی رخ می‌دهد؟ مربیان می‌مانند؟ چه بازیکنانی در فهرست خروجی قرار دارند؟ کدام بازیکنان در سبد خرید آبی‌ها قرار می‌گیرند؟

 

این پرسش‌ها با جواب‌ها و رایزنی‌هایی همراه است، شاید تناقض‌ها و اشتباهاتی در اخبار به وجود آید اما سابقه نشان داده اغلب شایعات به واقعیت نزدیک می‌شوند.

 

شایعات از تغییرات گسترده در كادر فنی استقلال حكایت دارد. حال اگر واگذاری استقلال در مزایده چهارم انجام شود و گروهی که این روزها برای خرید آبی‌پوشان پا پیش گذاشته‌اند، قدرت را در دست بگیرند، قطعاً مربی بزرگ خارجی را به نیمکت استقلال می‌آورند. مربی‌ای که آن‌قدر نام داشته باشد و بتواند با نامش حاشیه‌ها را مهار کند.

 

محسن فروزان و وحید طالب‌لو دروازه‌بان‌های استقلال هستند. اولی در لیگ چهاردهم وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشت و عملکردش با انتقادات زیادی روبه‌رو بود.

 

طالب‌لو نیز مدت‌هاست دیگر طالب‌لوی دهه 80 نیست و نمی‌توان از او انتظارات گذشته را داشت. به نظر می‌رسد در صورت آمدن هر مربی دیگری، یکی از این دو گلر (اگر چه با استقلال قرارداد دارند) از جمع آبی‌پوشان جدا شده و دروازه‌بان دیگری که گفته می‌شود ملی‌پوش هم هست، ‌به این تیم بیاید!

 

شاید اگر استقلال در نیم‌فصل می‌توانست مدافع درجه اولی را به خدمت بگیرد، امیرحسین صادقی امروز بازیکن تیم دیگری بود. به نظر می‌رسد او با این که کاپیتان دوم آبی‌ها محسوب می‌شود‌ اما فصل آینده به حضورش در استقلال پایان دهد. سن بالای او و اشتباهات زیادش در طول فصل از صادقی، مدافعی معمولی ساخته است.

 

ماندن و جدایی هاشم بیگ‌زاده نیز 50-50 است. او در تیم ملی خوب بود اما در استقلال هرگز و صدالبته اتفاقات، مشکلات مالی او خصوصاً در ماه‌های اخیر شانس خروجش را بیشتر از قبل کرده است.

 

درباره حنیف عمران‌زاده نیز که اشتباهات زیادی روی برخی از گل‌های خورده داشت، گفته می‌شود او نیز یکی از جداشده‌های احتمالی است!

 

بسیاری بر این باور هستند که خسرو حیدری دیگر آن بازیکن تأثیرگذار گذشته نیست. بازیکنی که در آستانه 33 سالگی با حیدری گذشته از زمین تا آسمان تفاوت دارد و در طول فصل اغلب اوقات مصدوم بود! اگر چه حیدری آماده برای هر تیمی نعمت است اما ادامه حضورش در استقلال با علامت سؤال بزرگی روبه‌روست!

 

جاسم کرار هر قدر از نظر فنی خوب است اما حاشیه‌های زیادش او را از لیست بیرون می‌گذارد، حالا مسئله محرومیت او هیچ!

 

آرش برهانی که هشتمین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند، به احتمال زیاد باید ماه‌های پایانی بازیگری‌اش را در تیم دیگری جستجو کند. برهانی در این فصل فقط 2 تا گل زده و بسیاری وقت‌ها نیمکت‌نشین بوده است.

 

میلاد سلیمان‌فلاح، حسن رمضانی و فرزین گروسیان سه بازیکن دیگری هستند که جدایی آنها 100درصد است، با این حساب باید استقلال لیگ پانزدهم را تیم متحول شده‌ای دید؛ تیمی که نسبت به امسال دنیایی تغییر دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها