يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۴۲۷۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
کتایون ریاحی که چند سالی است دنیای بازیگری را ترک گفته تا به امور خیریه و کارهای خلاقه‌ای مثل نویسندگی بپردازد عکسی از فعالیت‌های اخیر خود منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ریاحی در صفحه اینستاگرام خود درباره این عکس نوشته است:‌ «دو سال می‌گذرد! دو سالی پر از شورو هیجان کودکی، آموخته‌هایم همه مهر شد و عشق!
 

به گزارش خبرآنلاین، بانوی عاطفه‌ها به من نگاه کن! ایستاده‌ام بر بلندای خرابه‌ای که اکنون آباد مهر و دانش است. آموخته‌ام به کمک خدا و به کمک شما، به کمک هم می‌توان پرواز کرد.»

 

 


 

او طی دو سال گذشته موسسه خیریه‌ای را بنیانگذاری کرده که در آن از بچه‌های بی‌سرپرست حمایت می‌کند. از ریاحی تاکنون دو مجموعه داستان «یک پنجره برای من» و «ماهی قرمز» توسط انتشارات شمع و مه منتشر شده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی حاجی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۶
۰
خانم ریاحی از شهرت خودش درراه کارخیر استفاده می کند کاش بقیه بازیگران هم ازایشان یاد می گرفتند 09132218362
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۱۰
پول توی خیریه هاست بازیگری درامد ندارد بنام کودکان ایران وبنام کودکان نیازمند وسرطانی هزاران خیریه وبنیاد بوجود اوردند تا کمی به این کودکان کمک کنند وبعد هم با احساس رضایت درونی جبیاشان را پر کنند استفاده ابزاری ازاین کودکان چرا شغل ایجاد نمکنید چرا به والدین شان کمک نمی کنید تا خودشان به فرزندشان کمک کنند این شکرد پول در اوردن کهنه شده دنبال طرح نوباشید اموزش فلان، با این کارها ارزشهای اخلاقی جامعه را زیر سوال بردید کمک کردن هیاهو ورسانه نمی خواهد ایشان مال زیادی داشتند پنهانی خیرات می کردند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۷
۱
خوشبحالش
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۹
۱
مسئولین یاد بگیرند
پاسخ
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۶
۰
با سلام
متاسفانه شيريني ظاهري و زود گذر دنيا بعضي از ما انسان ها را آنچنان مشغول به خود كرده كه از برخي واقعيت هاي جامعه غافل شده ايم اگر لذت كمك به ديگران را درك كنيم ديگر لذت هاي زود گذر را لذت نمي دانيم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
۵
۰
بیچاره مجبور شده از بازیگری دستوری خسته شده است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۳
بهر حال مورد عنایت قرار گرفت و متاثر از فیلم حضرت یوسف س مسیرش عوض شد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
تشکر از خانم کتایون ریاحی بابت فکر خوبشان ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها