أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۵۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی به عنوان متهم اصلی در قتل همسرش خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی به عنوان متهم اصلی در قتل همسرش خبر داد.

در تاریخ 12 خرداد ماه سال گذشته، وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به کلانتری 137 نصر اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد زنی به هویت لعیا 30 ساله، در ساعت 8:30 روز 11 خرداد سال 93 از محل سکونت خود واقع در خیابان جمال زاده شمالی، توسط اورژانش به بیمارستان منتقل شده اما از سوی تیم پزشکی بیمارستان اعلام شده که متوفیه پیش از هرگونه اقدام درمانی فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و همسر متوفیه پس از حضور در اداره دهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 8:20 روز یازدهم خرداد ماه سال قبل با صدای زنگ تلفن همراهم از خواب بیدار و متوجه شدم همسرم جلوی آشپزخانه افتاده و در آپارتمان نیز باز است ؛ از زنان همسایه کمک خواستم و آنان نیز با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان منتقل کردیم.

همزمان با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه ، نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ اعلام شد ؛ بنا بر نظریه پزشکی قانونی ، علت مرگ ناشی از نارسایی تنفسی و متعاقب آن خفگی ناشی از انسداد مجاری هوایی اعلام شد.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص وقوع جنایت ، کارآگاهان تحقیقات ویژه از همسایگان ، اعضای خانواده مقتوله ، بررسی محل زندگی مقتول و ... را در دستور کار قرار دادند.

منفی بودن احتمال باز بودن در خانه در شرایطی از سوی کارآگاهان قوت پیدا کرد که مشخص شد در منزل محل سکونت مقتوله و همسرش از نوع ضد سرقت بوده و هیچگونه آثاری در خصوص تخریب و یا فشار بر آن برای ورود به خانه وجود نداشته است، ضمن آنکه با توجه به اظهارات همسایگان در خصوص کشف جسد مقتوله با لباس منزل و عدم مراجعه هیچکدام از آنها به در منزل مقتوله ، احتمال باز کردن در خانه توسط مقتوله را نیز منتفی می کرد.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که همسر مقتوله ، ساعت 6:30 هر روز صبح برای رفتن به محل کارش واقع در جاده قدیم تهران - کرج از خانه خارج می شده در حالیکه بنا بر ادعای وی ، در روز حادثه خواب مانده بوده و در ساعت 8:30 به واسطه زنگ تلفن همراه خود بیدار شده است. همسر مقتوله به نام سعید 42 ساله ، در حالی مدعی بیدار شدن به واسطه زنگ تلفن همراه خود شده بود که در تحقیقات اولیه ، منکر پاسخگویی به تلفن همراه خود شده در حالیکه در ادامه ی تحقیقات اظهارات ضد و نقیضی در این خصوص بیان کرده بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به دیگر دلایل و مدارک به‌دست آمده در طول تحقیقات تخصصی صورت گرفته ، گفت : با وجود ادعای همسر مقتوله مبنی بر بی گناهی ، اما با توجه به دلایل ، شواهد و مستندات و همچنین اظهارات متناقض ارائه شده از سوی این شخص ، دستور بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی برای همسر مقتوله به عنوان متهم اصلی پرونده صادر و متهم به همراه کیفرخواست صادره از سوی بازپرس پرونده در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها