أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۶۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سیما تیرانداز گفت: به تازگی به سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پیوسته‌ام اما ترجیح می‌دهم از نقشم در این سریال چیزی نگویم.
«سیما تیرانداز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره حضورش در سریال «ستایش 3» گفت: تا جایی که در جریان تولید این سریال هستم، می‌دانم که قصه ستایش طبق روال قبلی توسط سعید مطلبی نویسنده اثر، در مرحله نگارش قرار دارد و هنوز هیچ خبری مبنی بر کلید خوردن آن به ما ابلاغ نشده است.
وی ادامه داد: تنها این را می‌دانم که تمام بازیگران سری دوم در فصل جدید از این سریال نیز حضور دارند و من هم همان نقش انیس را به عهده دارم.
بازیگر سریال «دودکش» بیان کرد: این‌روزها مشغول تمرین نمایش «تقدیربازان» هستیم. این نمایش به نویسندگی هاله مشتاقی‌نیا و بازی افرادی چون: نورا هاشمی، فرناز رهنما، هومن کیایی و... بروی صحنه خواهد رفت.
وی ادامه داد: در این نمایش در سمت کارگردانی فعالیت دارم که از 8 اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است.
این بازیگر در مورد دیگر فعالیت‌هایش نیز گفت: به تازگی با سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور قرارداد بسته‌ام و ترجیح می‌دهم صحبت درباره نقشم را به شروع بازیم موکول کنم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها