أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۸۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
در حالی که چندی پیش مدیرکل دفتر موسیقی از نقش نداشتن دفتر موسیقی در قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها خبر داد، گران‌ترین کنسرت پاپ با سقف بلیت ۱۸۰ هزار تومان تا چند روز آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تراز؛‌ کنسرت‌های پاپ معمولا از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود، اما بلیت کنسرت روزبه نعمت‌اللهی در سایت ایران کنسرت که در روز ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، از ۴۰ تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسد.
قیمت بلیت دیگر کنسرت‌های پاپ که در روزهای آتی برگزار می‌شود به این شرح است: فرزاد فرزین (از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان)، مهدی مدرس (از ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان)، محسن یگانه (از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، محمد رضا هدایتی (از ۲۵ تا ۱۴۰ هزار تومان)، علی لهراسبی (از ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان)، امید حاجیلی (از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان)، رحیم شهریاری (از ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان)، رضا یزدانی (از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، حمید عسگری (از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان)، کنسرت محمد علیزاده ( از ۴۵ تا ۱۱۰ هزار تومان)، گروه سون (از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، شهاب رمضان (از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان)، کنسرت زانیار خسروی ( از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، فریدون آسرایی ( از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان).
پس از کنسرت روزبه نعمت‌اللهی که نه تنها در ژانر موسیقی پاپ بلکه در همه گونه‌های موسیقایی در صدر گران‌قیمت‌ترین‌ها قرار دارد؛ کنسرت‌های ارکستر سمفونیک ملی ایران با سقف بلیت ۱۵۰ هزار تومان جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.
چندی پیش پیروز ارجمند از نقش نداشتن دفتر موسیقی در تعیین قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها خبر داد و عنوان کرد که قیمت بلیت کنسرت‌ها را خود شرکت‌های برگزار کننده تعیین می‌کنند.
قیمت‌گذاری بلیت به عنوان یکی از وظایف تشکل صنفی خانه موسیقی محسوب شود، اما طی سالیان گذشته به دلیل انفعال ساختاری این نهاد، تهیه‌کنندگان کنسرت‌ها، به تشخیص خودشان و بدون هیچ ضابطه قانونی،‌ قیمت بلیت کنسرت‌ها را بالا می‌برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها