أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۴۸۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
چه کسی نمی‌خواهد تراکتورسازی قهرمان شود؟
سرمربی تراکتورسازی گفت:ما توانستیم رویای میلیون‌ها تماشاچی را به حقیقت برسانیم که نماینده یک شهر بودند و یک باشگاه.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، تونی اولیویرا پس از برتری 4 بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم به شما خسته نباشید می‌گویم. روزنامه‌نگاری به من گفت که مربیان ضعیفی مثل شما می‌توانند امسال بازی را هم ببرند اما امروز او اینجا نیامده است. اما عیب ندارد پیغام به او می‌رسد. ما توانستیم رویای میلیون‌ها تماشاچی را به حقیقت برسانیم که نماینده یک شهر بودند و یک باشگاه.

وی ادامه داد: بازیکنانم همین طور توانستند نتیجه خوبی بگیرند چون فکر می کنم بازیکنانم بازی خیلی کاملی را انجام دادند. تبریک می‌گویم به آنها چون تمام چیزهایی که گفته بودیم را عمل کردند و هواداران این ارزش را داشتند که به پیروزی برسیم.

اولیویرا ادامه داد: یک تیم قوی مقابل ما قرار گرفت و توانستیم از تله‌های انفجاری استفاده کنیم و از آنها بهره ببریم به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم اما هنوز لیگ تمام نشده است.

اولیویرا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید استقلال را شکست دهید گفت: در بازی همیشه سه نتیجه است اگر جادوگری بود می‌گفتم من نیستم نتیجه بازی مشخص نبود و ما از هوشمان استفاده کردیم چون فوتبال یک بازی است و باید از هوشمان استفاده کنیم همانطور که ما آماده بودیم توانستیم یک نتیجه خوب به دست بیاوریم و عادلانه. شاید هم زیاده‌روی کردیم  اما فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چند درصد این تیم قهرمان می‌شود گفت: نفت یک تیم متفاوت و بازی با این تیم فرق می‌کند نفت خیلی بهتر از تیم‌های دیگر است سازماندهی خوبی دارد و فکر می‌کنم بازی با نفت تفاوت‌هایی دارد اما ما نمی‌توانیم رویای خود را از بین ببریم چون در این سه ماه تراکتور در جایگاه پنجم بود در سه ماه پیش و 6 امتیاز فاصله داشت. برخی می‌گفتند مربی ضعیف است اما مربیان ضعیف بعضی وقت‌ها یک دفعه می‌توانند سورپرایز کنند.

وی افزود: چند سال است که یک تیم ایرانی در آسیا به هیچ جا نمی‌رسد و ما دلیل قانع‌کننده‌ای داریم به یادتان می‌آید یک تیم ایرانی در آسیا جام برده باشد. استقلال چند سال پیش.

وی در واکنش به ناراحتی یکی از خبرنگاران که گفت ما این جا جمع نشده‌ بودیم تحقیرمان کنید گفت: شما چه می‌گویید.

اولیویرا در مورد اینکه گفته بودید که عواملی در تیم هستند که نمی‌خواهند تراکتور قهرمان شود گفت: چه کسی؟ شما بازی با تراکتور را دیدید؟ چطور نتیجه برگشت یادتان می‌آید که ما چطور آنالیز کرده بودیم.

این موارد برای گذشته است چیزی که می‌خواهم روشن شود ما یک پرچم با خودمان می‌بریم که رویاهای یک استان و یک شهر و یک باشگاه بر روی آن سوار است و تا آخرین لحظه با آن می‌جنگیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها