امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۵۰۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
در آخرين تغييرات فيلم سينمايي «تارات» نام اکبر عبدي نيز به عنوان بازيگر به اين پروژه پليسي ـ اکشن اضافه شده است. بيش از نيمي از اين فيلم در کشور ترکيه تصويربرداري مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فيلم «تارات» به کارگرداني پدرام بهرامي‌فر به زودي کليد مي‌خورد و نيمي از صحنه‌هاي آن در کشور ترکيه تصويربرداري مي‌شود. بهرامي‌فر پيش از اين تجربه ساخت آثاي همچون «تصميم سرنوشت» و «بي‌نشون» را در کارنامه خود دارد.

در آخرين تغييرات فيلم «تارات»، نام اکبر عبدي نيز به عنوان بازيگر به اين پروژه پليسي ـ اکشن اضافه شده است و او قرار است يک بار ديگر طي ماه‌هاي اخير به ترکيه سفر کند. پيش از اين برخي رسانه‌ها خبر مهاجرت اکبر عبدي به ترکيه را منعکس کرده بودند که اين بازيگر کهنه‌کار کشورمان در گفت‌وگو با فارس به شدت اين خبر را تکذيب و از عاملان انتشار آن گلايه کرد.

«تارات»، داستاني اکشن-پليسي دارد و ماجراي ورود يگ گروه قاچاقچي به ايران براي خارج‌کردن تعدادي عتيقه از کشور است. به گفته بهرامي‌فر بايد در اين اثر انتظار صحنه‌هاي اکشن پليسي قدرتمندي را داشت چرا که قرار است براي اولين بار اين صحنه‌ها باکيفيتي غير از آنچه که تا به امروز در ساير فيلم‌ها شاهد بوديم، ساخته شود.

مدت‌ها است که گروه کارگرداني بر چگونگي اجراي اين صحنه‌ها با عوامل مربوطه و گروه بدلکاران جلسات متعددي را برگزار مي‌کنند و تمرين‌هاي سختي را براي اجراي اين صحنه‌ها آغاز کرده‌اند.
عوامل و بازيگران فيلم «تارات» به شرح ذيل اعلام شدند:

نويسنده و کارگردان: پدرام بهرامي‌فر، دستيار يک کارگردان و برنامه‌ريز: محمد رحمانيان، فيلمبردار: پويان آقابابايي، طراح صحنه و لباس: صادق فهيمي، مسئول جلوه‌هاي ويژه کامپيوتري: بهروز باقر، طراح گريم: مهيار اعرج، عکاس: شاران بهرامي فر، محمد رضا مرتضايي
بازيگران: اکبر عبدي، نيما شاهرخ شاهي، شيما مرزي، شاران بهرامي‌فر، سينا کلانتري، فهيمه سليماني، ساناز حسن‌پناه و بيتا تارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها