يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۵۱۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
احمدرضا درويش مي‌گويد تا زمان اکران عمومي فيلم سينمايي «رستاخيز» سکوت مي‌کند و حرفي نمي‌زند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باني فيلم، احمدرضا درويش کارگردان فيلم "رستاخيز" که ترجيح مي‌دهد اين روز‌ها سکوت کند، به هنرآنلاين گفت: همه اخباري که درباره اکران "رستاخيز" شنيده‌ايد درست است، اما بحث زمان اکران اين فيلم همچنان مبهم است. اينکه مي‌گويند اين فيلم دو ماه در اکران عمومي باقي خواهد ماند هنوز قطعي نيست و مدت زمان اکران هنوز مشخص نيست. اما اکران اين فيلم در عيد فطر قطعي است.
اين کارگردان سينما درباره نحوه تبليغات فيلم بيان کرد: من در رابطه با همکاري بعضي از ارگان‌ها براي تبليغات فيلم صحبتي نشنيده‌ام که اگر هم تبليغاتي از سوي سازماني صورت بگيرد، بيانگر ارادت آن سازمان به امام حسين (ع) است.
کارگردان فيلم "کيميا" در ادامه بيان کرد: من بايد در اين روز‌ها سکوت کنم و ترجيح مي‌دهم که حرفي نزنم. تمام اخبار را هم تهيه‌کننده و حوزه هنري پوشش مي‌دهند.
شنيده‌ها حاکي است که فيلم "رستاخيز" براي اکران عمومي با کوتاه شدن چند سکانس پيش خواهد رفت و زماني که براي اکران فيلم از سوي غلامرضا فرجي مدير پخش حوزه هنري منتشر شده، عيد فطر است.
"رستاخيز" به کارگرداني احمدرضا درويش، فيلمي تاريخي - مذهبي است که سال ۱۳۸۹کليد خورد. اين فيلم سينمايي در ‌‌نهايت در سال ۱۳۹۲ و در سي و دومين دوره جشنواره فيلم فجر، نامزد دريافت سيمرغ بلورين در ۱۱ بخش شد که در ۸ بخش از جمله بهترين کارگرداني برنده سيمرغ بلورين شد.
اين فيلم درباره واقعه عاشورا است که با همراهي بکير فرزند حر ابن يزيد رياحي به قيام امام حسين (ع) و متن حوادث واقعه عاشورا مي‌پردازد. اين فيلم مقطع زماني مرگ معاويه تا قيام امام سوم شيعيان را به تصوير مي‌کشد. فيلمبرداري پروژه "روز رستاخيز" از ۱۶ بهمن‌ ماه سال ۸۸ همزمان با اربعين حسيني در شهرستان بم آغاز شد و پس از پشت سرگذاشتن بيش از ۲۵۰ جلسه فيلمبرداري در شهرهايي چون شهداد کرمان، اصفهان، شاهرود، رباط کريم و تهران ۱۲ دي ‌ماه ۸۹ به پايان رسيد.
در اين فيلم سينمايي بازيگراني چون پوريا پورسرخ، حسين پورشيرازي، فرهاد قائميان، بابک حميديان، بهادر زماني، انوشيروان ارجمند، مهتاب کرامتي، شقايق فرهاني، ليلا بلوکات، زهره حميدي و... ايفاي نقش کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها