أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۲۰۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
روابط عمومی سریال خاتون : عوامل سریال (خاتون)که این روزها از شبکه 5 سیما درحال پخش است،جهت ادای احترام به زنده یاد منصوره مهتری بازیگر معلولی که درمجموعه نقش مائده را بد عهده داشت،در مرکز خیریه ای که او در انجا زندگی می کرد حاضر شدند.

بخشهای از سریال خاتون در مرکز خیریه شهید مدنی زرینشهر اصفهان  با حضور بچه های معلول ضبط شد در سکانسهای مرکز خیریه  مهران غفوریان بازی نداشت ولی بچه ها امیدوار بودن مهران  دعوتشون را قبول کنه و به مرکز بره.
 روزی که با مهران به بخشهای مختلف مرکز خیریه سر میزدیم در بخش دختران معلول جسمی حرکتی یکی از  دخترها از مهران خواست که از دوستانش بخواهد به این مرکز کمک کنن تا  برخی  نیازها و آرزوهای انها براورده بشه  ما هم فکر کردیم همه مردم ایران دوستانمان هستن و ما این ویديو را تهیه می کنیم و میدانیم هموطنانمان عزیزمان در کنار کارهای خیر دیگری که انجام می دهند به این مرکز که ۲۵۰ دختر ناتوان جسمی را تحت پوشش دارد هم کمک میکنن.


درخواست کمک مهران غفوریان و عوامل سریال خاتون از هموطنان


درخواست کمک مهران غفوریان و عوامل سریال خاتون از هموطنان


درخواست کمک مهران غفوریان و عوامل سریال خاتون از هموطنان

شماره حساب بانک ملی
0106902972007
به نام مرکز خیریه و نگهداری معلولین شهید مدنی زرین شهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها