أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۲۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: چند سال قبل پدرم روزی همه ما را جمع کرد و گفت من دو راه دارم که یکی را انتخاب کرده‌ام.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فاطمه هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوال آفتاب یزد مبنی بر اینکه نظرتان راجع به پخش تصویر پدرتان بعد از مدت‌ها از صدا و سیما چیست؟ به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت: من نظری ندارم فقط می‌توانم بگویم برایمان عجیب بود.

برای پدر من اصلا مهم نیست که تصویرش از تلویزیون پخش شود یا خیر. اصلا پدرم نیازی به تلویزیون ندارد ایشان مسئولیتی دارد که آن را انجام می‌دهد و نیازی به این حرف‌ها ندارد.

دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: چند سال قبل پدرم روزی همه ما را جمع کرد و گفت من دو راه دارم که یکی را انتخاب کرده‌ام. اگر من موافق برخی نظرات باشم شما زندگی راحتی خواهید داشت و مشکلی نخواهید داشت اما اگر راه درست را انتخاب کنم و پای مرام و اعتقاداتم بایستم شما و فرزندانتان دچار ضربه می شوید، اما نه الان چند سال بعد. ما هم گفتیم که تصمیم درست را بگیرند. پس حالا مشکلی با تنگ‌نظری‌ها نداریم و هر مشکلی برایمان پیش بیاید مهم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
۶
۱
خوب شد نمردیم معنی راه درستم فهمیدیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
۷
۱
اينا خانوادگي خاطره ميگن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
۶
۱
رو رو برم
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
۷
۱
زکی!

راه درست؟ و زندگی با سختی؟
بله دکان و مغازه دانشگاه آزاد براشون خلی سختی ایجاد کرده! یا خاطره گویی ها! یا ...

کلهم اجمعین ... هستند!
پاسخ
جوادی شیراز ی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
۵
۱
راه درست یعنی رشوه خواری مهدی هاشمی وقراردادهای نفتی و گازی
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
۵
۱
الان که توی رفاه غلت میزنن دچار ضربه شدن؟؟؟؟
خب نمیرفت توی خیابون ساندویچ بخوره!! که الان براش مشکلی ایجاد نمیشد

چه پررو! دارن یه جاهایی تاوان کارهای خودشون رو میدن اونوقت منتش رو روی بقیه میذارن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۱
این خاندان هیچ زمانی معنی واقعی فقر را درک نخواهندکرد
پاسخ
بوسجین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۱
هه هه مشکل چیست شما باید برای ملت پاسخگو باشید که در این مدت که در قدرت بودید چه کار خیری برای ملت انجام انجام دادید و چه فرصتی هایی را از ملت گرفتید و برای زندگی انان به نفع خود مشکل ایجاد کردید مگر باسواد ها باید برای بی سواد ها پاسخگو باشند امیدوارم که چنین شود 36 سال است که از شما اقازاده ها چیزی ندیدیم بغیر از تاسیس شرکت و یا بنگاه و گرفتن حق و حساب و اخرش هم به جای اقتصاد متناسب با انقلاب که همان اقصاد مقاومتی است اقتصاد رانتی در به داغون دلالی و سودا گری گرانی پاساز پروری همه اینها در کار نامه شما ها هست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۰
جالبه.غرق در ثروت وادعای زندگی با سختی!!!!!!
پاسخ
محمد سروش هرسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۱
۱
..داداش چرا نظر ما را ننوشتی؟ کاملا مودبانه ودر چارچوب بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
شبنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۱
۱
من دو راه دارم یکی اسلام و دیگری امریکا و من این یکی را انتخاب کرده‌ام بنابراین شما هم به انگلیس رفته انگلیسی شوید و فرزندان هم که متنبه شده بودند امریکا را انتخاب کرده به انگلیس رفتند. بعدا" خانواده برای خدمت به امریکا فتنه 88 را کلید زدند و حتی برای اشغال صداوسیما هم اقدام کردند که نشد ....
پاسخ
محمد سروش هرسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
۱
۱
..تلویزیون لازم ندارید با این همه روزینامه که درصفحه های اولشان روزی نیست که تصویری یا خبری چه بیربط چه مرتبط با ایشون چاپ نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها