أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۳۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
تا ساعاتی دیگر جلسه هیات مدیره استقلال برای رسیدگی به وضعیت امیر قلعه نویی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین: «هرکس دیگری جای من بود در این شرایط استعفاء می داد» شاید همه اعضای هیات مدیره استقلال دوست داشتند امیر قلعه نویی هر کس دیگری بود و خودش استعفاء می داد. قلعه نویی که بعد از ناکامی بزرگ در این فصل همچنان مربی آبی ها مانده است.

هیات مدیره این روزهای استقلال تقریبا به جمع بندی رسیده که سال بعد با قلعه نویی ادامه ندهد. آنها از یک ماه قبل و تداوم روند ناکامی های آبی ها به گزینه هایی چون اسکوچیچ و منصوریان فکر می کردند. با این وجود تصمیم شان ادامه همکاری با قلعه نویی تا پایان فصل بود. آنها تا قبل از بازی با تراکتورسازی فکر می کردند تیم شان با قلعه نویی شانس ماندن و گرفتن سهمیه آسیایی را دارد اما 4 گلی که این تیم در آزادی خورد پایانی بود بر همه رویاهای شان.

هیات مدیره فعلی که امید دارد با لغو مزایده چهارم و واگذاری استیجاری تیم برای 3 سال دیگر به شاهرخ سبک دست ، همچنان روی کار بماند ، برای آینده این تیم حالا دیگر اصلا به قلعه نویی فکر نمی کند. آنها که اول فصل حتی جرات کوچکترین انتقادی از مربی شان را نداشتند و یک فصل تمام با او مدارا کردند اما امروز در شرایط انتخاب هستند. انتخابی که سخت و دشوار است. آنها می دانند الان بهترین زمان برای تصمیم گیری است. باخت احتمالی استقلال در دربی با هر گزینه ای به پای تیم قلعه نویی نوشته می شود اما بردن دربی برای مربی فعلی آبی ها یعنی عمری دوباره. او خیلی زیرکانه می گوید:«بحث دربی با همه فصل فوتبال جداست. دربی را که ببری انگار کل لیگ را بردی.» این البته جمله کلیشه ای همه فوتبالی هاست و به اهمیت دربی همه آگاهی دارند. فرصت نشستن روی نیمکت استقلال برای دربی ، یک برد برای قلعه نویی است چون او که همه بازی هایش را باخته حالا روی این بازی قمار می کند. باختش بی شک چیزی بیشتر از اینکه امروز بر او گذشته برایش به همراه ندارد اما پیروزی ، او را دوباره احیا می شود. فرصتی که حمیدرضا سیاسی و هیات مدیره پرسپولیس در نیم فصل اول به علی دایی ندادند چون می دانستند از هفته هفتم به بعد مسیر سرخ ها ساده می شود.

هیات مدیره استقلال بعد از باخت ، روز دوشنبه را به قلعه نویی زمان داد تا او استراحت کند و شاید به این نتیجه برسد که استعفاء بدهد. برنامه ای که مربی آبی ها قصد انجامش را ندارد. هیات مدیره هم منتظر ماند تا مقداد نجف نژاد از مراسن ختم پدرش در بابلسر به تهران برگردد و در جلسه حاضر باشد. نجف نژاد خیلی دل خوشی از قلعه نویی برای اتفاقات ابتدای فصل ندارد. او در زمانی که از ریاست هیات مدیره کنار گذاشته شده بود دیگر خیلی از سوی قلعه نویی حمایت نشد و حالا در این شرایط این نماینده مجلس دیگر آن رابطه صمیمی و تنگاتنگ گذشته با مربی استقلال را ندارد.

استقلالی ها در جلسه هیات مدیره به گزینه عبور از قلعه نویی هم فکر می کنند. مشکل برای شان جانشسن اوست. طرح پیشنهادی اولیه شان نشستن زرینچه روی نیمکت و همراهی این مربی توسط منصور پورحیدری برای این تک بازی است. چیزی شبیه به کاری که پیشتر در سال 1378 پورحیدری بعد از سکوموروخوف انجام داد. البته گرفتن تصمیم قطع همکاری با قلعه نویی ، به این سادگی نیست. او از نظر نتیجه گیری موفق ترین مربی بعد از انقلاب استقلال است و هیات مدیره استقلال هم نشان داده خیلی اهل تصمیم های دشوار نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها