أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۳۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
روز بعد از شکست ؛ تمرینات استقلال در روز بعد از شکست شباهت بسیاری دارد به روزهای بعد از شکست پرسپولیس دهه 60 و 70 .روزهایی که هیچ کس جرات حرف زدن نداشت و پروین یک تنه می تاخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازخبرآنلاین ؛ تمرین روز بعد از شکست استقلالی ها جایی است که قلعه نویی با حالت قهر و شاکی می آید و خیلی صریح از بازیکنانش انتقاد می کند. اتفاقی که به نظر می رسد بازی با تراکتورسازی آخرین بارش در یکی دو سال پیش رو باشد. قلعه نویی که از همان رختکن و بعد از شکست 4 بر یک برابر تراکتورسازی از بازیکنانش شاکی بوده ، به آنها گلایه های تندی داشته است. بازیکنانی مثل برهانی ، فروزان و خیلی های دیگر. یکی مثل فروزان که بعد از بازی با تراکتورسازی هم حسابی از سوی هواداران تیم نقره داغ شده بود. روزنامه 90 در تیتر اصلی شماره روز سه شنبه خود این جزئیات نوشته. اینکه قلعه نویی با انتقاد به آرش برهانی گفته است:«آرش تو فوتبالت دیگر تمام شده.» کامنت های بسیاری که در صفحه اینستاگرام این مهاجم کرمانی وجود دارد هم حاکی از انتقاد هواداران از سبک بازی های اوست. آرش که لقب آقای  گل دارد اما مدتهاست خیلی به کار آبی ها نمی آید و از میانه های فصل گفته می شد بزودی از این تیم جدا می شود.آرش تقریبا 10 سال است که برای استقلال بازی می کند.

دیگر بازیکنی که نوک تیز انتقادات او را گرفته محسن فروزان است که قبل از بازی گفته بود داغ گلزنی را به دل تراکتوری ها می گذارد اما بد داغی به دل استقلالی ها گذاشت با انواع گل هایی که از زمین و هوا ، دور و نزدیک ، دراز کش و لایی ، خورد.

قلعه نویی به نوشته روزنامه 90 به او گفته است:5 توپ روی دروازه استقلال آمد که 4 تایش را خوردی » البته آن یکی توپ هم به تیر دروازه خورد.!

فروزان پیشتر گفته بود که قلعه نویی بعد از خیلی از بازی های این فصل به شدت از کار او انتقاد کرده اما این بازیکن فریادهایش را به دل نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها