أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۴۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیت الله عالمی:
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن با طمع کسب امتیازات مادی و مبادلات سیاسی و اقتصادی پا به میدان مذاکرات گذاشته است،گفت: خصومت و دشمنی غرب و آمریکا هیچگاه از بین نمی رود.

به گزارش پایگاه 598، آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر تکیه به توان داخلی برای حل مشکلات کشور گفت: مسأله اصلی استقلال کشور در تمامی جوانب تکیه بر ظرفیت های داخلی است.

 

وی افزود: اگر به استعدادهای درونی کشور ایمان و اعتقاد پیدا کرده و در جهت شکوفایی آن اقدام کنیم به یقین کشور ایران در تمامی زمینه ها می تواند روی پای خود بایستد، تمام استعدادها و ظرفیت های لازم برای زندگی بیش از 100 میلیون نفر در کشور وجود دارد.


نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با بیان این که در مسائل گوناگون به ویژه مسأله منابع طبیعی ظرفیت های بسیاری در کشور وجود دارد، اظهار داشت: اتکای مسؤولان به توان داخلی و حفظ و برنامه ریزی های استفاده بهینه از استعدادهای کشور آینده ای درخشان را رقم می زند.


وی با اشاره به این که غربی ها نمی توانند مشکلات کشور را حل کنند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که کلید حل مشکلات در درون کشور است، از همین رو مسؤولان نباید نگاه اعتمادی به خارج از کشور داشته باشند؛ در همه زمینه ها استعداد لازم برای نیازها و حل مشکلات وجود دارد.


آیت الله عالمی با بیان این که ایمان و باور مردم نسبت به انقلاب سبب شده تا دشمن نتواند به اهداف گوناگون خود دست پیدا کند، ابراز داشت: مسؤولان باید توجه داشته باشند که نباید به دشمن خوشبین بوده و تصور کنند که تمام مشکلات کشور با مذاکرات حل می شود.


وی عنوان کرد: اگر انسان به دشمن خوشبین باشد سبب فراهم شدن کمین گاه برای دشمن می شود اما اگر به دشمن اعتماد نداشته باشم به یقین راه های نفوذ او را سد خواهیم کرد؛ دشمن باید مطمئن شود که تحریم های او کارساز نیست تا دست از لجاجت ها بردارد.


نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن با طمع کسب امتیازات مادی و مبادلات سیاسی و اقتصادی پا به میدان مذاکرات قدم گذاشته است، خاطرنشان کرد: خصومت و دشمنی غرب و آمریکا هیچگاه از بین نمی رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها