أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۴۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیت الله اراکی:
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر این که ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی تمامی تحریم ها را شکست خواهد داد، گفت: ملت ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و با کمترین امکانات اقتدار و امنیت را به نسل آینده خود تقدیم کردند.
به گزارش پایگاه 598 ، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  با تاکید بر این که ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی تمامی تحریم ها را شکست خواهد داد خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و با کمترین امکانات  اقتدار و امنیت را به نسل آینده خود تقدیم کردند.


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که ما به عنوان جامعه مومن و اسلامی  1400 سال است که تحریم هستیم اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحریم‌ها به دنبال ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب هستند.

 

آیت الله اراکی بیان کرد: در یک سال انقلاب حتی نفت هم قطع بود و در آن زمان در زمستان سخت سال 57 و 58 مردم سوخت خانگی هم نداشتند، اما مردم عزیزمان با صبر نمام سختی ها را تحمل کردند و این تحمل ها بود که مردم را به پیروزی و سربلندی و عزت رساند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  عنوان کرد: ملت ایران اسلامی بر سختی ها و تحریم ها تجربه دارد ما مطمئن هستیم که سرانجام تحریم ها به به پایان می رسد و شکشت خواهد خورد و بهای آن مقاومت و ایستادگی ملت است.

 

آیت الله اراکی  تصریح داشت: طی سال های اخیر نیز این تهاجم به صورت تحریم اقتصادی خود را نشان داده است و هدف غرب از تحریم اقتصادی ایران فقط جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه دشمنان همه کشور های اسلامی را با این تحریم ها هدف قرار داده اند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد را می توان به عنوان فرصتی برای دستیابی به استقلال اقتصادی کشور تبدیل و نهایت استفاده و بهره را برد.

 

آیت الله اراکی اظهار داشت: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید پایبند به اصول دین مبین اسلام، آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری باشند و با برنامه و ایستادگی تحریم ها را پشت سر بگذارند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه گفت: امروز ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر تحریم ها و تهدیدات استکبار جهانی همه دنیا را حیرت زده کرده  است و ما به چنین مردمانی به خود می بالیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها