أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۴۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تلاش کنیم همدلی و همزبانی هر چه بیشتر بین مسئولان بروز پیدا کند، گفت: هر جا اختلاف باشد به ضرر مردم و نظام است و مانع از خدمت‌رسانی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نا، احمد امیرآبادی در مراسم تکریم از بیش از یک دهه خدمات مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: کار اجرایی مشکل است و لازم است همه ما به دولتمردان کمک کنیم تا مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه امروز فضای صمیمت و همدلی در بین مردم، دولت و مجلس برقرار است، خاطرنشان کرد: کلیات مجلس با دولت خوب کار می‌کند و از تیم مذاکره کننده و برنامه‌های دولت حمایت کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت از دولت طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: در این زمینه در استان قم از وضعیت خوبی برخوردار هستیم و ارتباط هر سه نماینده مردم قم در مجلس و استانداری، شهرداری و دستگاه‌های استان خوب است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم همدلی و همزمانی هر چه بیشتر بین مسئولان بروز پیدا کند، ابراز کرد: هر جا اختلاف باشد به ضرر مردم و نظام است و مانع از خدمت‌رسانی می‌شود.

امیرآبادی با بیان اینکه یکی از راه‌های خدمت به مردم این است که اگر اختلافی هم وجود دارد کم شود و  وحدت و همدلی افزایش یابد، تاکید کرد: باید از حواشی بپرهیزیم و به رفع مشکلات اساسی مردم بپردازیم؛ امروز مردم در معیشت، اقتصاد و اشتغال جوانان مشکل دارند که باید کمک کنیم تا این مشکلات حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در تامین برق صنعت مشکل اساسی داریم، اظهار کرد: باید به شکوفاتر شدن صنعت برق قم کمک شود تا به راه اندازی مراکز تولیدی بینجامد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز شهر قم به پست 400 کیلووات، بر ضرورت تامین اعتبارات آن تاکید کرد.

وی مطالبات شرکت توزیع برق قم از مردم و دستگاه‌ها و همچنین بدهی‌های این شرکت به پیمانکاران را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با همکاری معاون برنامه‌ریزی استانداری مطالبات اخذ شود و همچنین کمک شود تا بدهی‌های نیز پرداخت شود.

امیرآبادی همچنین با اشاره به تلاش‌هایی که در خصوص محاسبه تعرفه برق قم بر اساس مناطق گرمسیری صورت گرفته اظهار کرد: پس از 11 ماه تلاش در اردیبهشت سال 92 توانستیم این مجوز را بگیریم که تعرفه برق قم در این چهار ماه همانند مناطق گرمسیری محاسبه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افت ولتاژ در بخش صنعت، مسکونی و برخی از روستاهای استان از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خواست تا کمک کنند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از مجموعه اقدامات وزارت نیرو در قم هم در بخش آب و هم در بخش برق قدردانی کرد و با ابراز رضایت از خدمات انجام گرفته اظهار کرد: در بخش آب و فاضلاب روستایی وزارت نیرو 12 میلیارد تومان به روستاهای کرمجگان، بیدهند و ابرجس اختصاص داد.

وی با بیان اینکه با کمک معاون برنامه‌ریزی استانداری و تخصیص 100 درصدی اعتبارات ماده 180 تقریبا مشکل آب کهک رفع شده است، گفت: در حال حاضر حدود 12 روستا در این بخش مشکل دارند که امیدواریم با پیگیری‌های لازم مشکل آب و برق و گاز این روستاها نیز برطرف شود.

امیرآبادی با بیان اینکه قم در بخش گاز تنها چند درصد با تبدیل شدن به استان سبز فاصله دارد ابراز کرد: باید تلاش کنیم تا در آب، برق، گاز و تلفن که خدمات عمومی و زیرساخت است استان را سبز کنیم که در این صورت به راحتی می‌توانیم سرمان را در مقابل مردم بلند کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران استان نداشته و نداریم، ابراز کرد: عزل و نصب‌ها در استان هیچ ارتباطی با ما ندارد بلکه ما تنها از مدیرانمان کار می‌خواهیم و در غیر این صورت است که ابتدا به خود آنها و سپس به وزرایشان مسئله را گوشزد می‌کنیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران خوبی دستگاه‌های استان را اداره می‌کنند، یادآور شد: مدیران دستگاه‌ها باید در میان مردم حضور پیدا کنند، به مساجد بروند و از خدماتشان بگویند و به سئوالات مردم پاسخ دهند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها