کد خبر: ۳۱۵۴۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
قرار است در این مراسم از ۲ بازیگر تهرانی و ۲ بازیگر شهرستانی تقدیر به عمل آید همچنین یکی از اتفاقات ویژه این مراسم معرفی و تقدیر بازیگر ۱۰۱ ساله‌ای است که در روز مراسم برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دومین نشست خبری معرفی کاندیداهای جشن بازیگری خانه تئاتر در انجمن خانه تئاتر صبح امروز ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور فرهاد تجویدی مسئول هماهنگی داورها، محمود رحیمی نایب رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران، بهزاد فراهانی رئیس انجمن بازیگران تئاتر برگزار شد.

بنابراین گزارش قرار است، در این جشن از دو هنرمند تهرانی و دو هنرمند شهرستانی تقدیر شود. مهتاج نجومی و آرمان امید از هنرمندان تهرانی هستند که در این مراسم به همراه مهین سی‌سی‌پور از بندرعباس و محمدی از کاشان در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در ادامه بهزاد فراهانی عنوان کرد که از بازیگر ۱۰۱ ساله‌ای که برای بسیاری از هنرمندان غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود تقدیر به عمل می‌آید.در این جشن برخلاف سال‌های گذشته بازیگران برگزیده خواهیم داشت بدین معنی که از آنها به صورت رتبه‌بندی تقدیر به عمل نمی‌آید.

در ادامه باید اشاره کرد که در این نشست انتقادهای شدیدی از سوی محمود رحیمی نسبت به مدیریت مجموعه ایرانشهر صورت گرفت که در ادامه این گزارش به آن خواهیم پرداخت.

مراسم جشن بازیگران تئاتر در ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۴، در تالار وحدت به کارگردانی حمیدرضا ندیمی برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها