کد خبر: ۳۱۵۵۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
آنهایی که محسن فروزان را ازنزدیک می‌شناسند، به خوبی می‌دانند او جوان صاف و ساده‌ای است اما برخی اوقات از روی همین سادگی حرف‌هایی می‌زند یا رفتارهایی انجام می‌دهد که کار دستش می‌دهد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، فراموش نكرديم گلر استقلال در بدو ورود به اين تيم خودش را در حد ناصر حجازي و احمدرضا عابدزاده دانست و در مصاحبه‌اي اعلام كرد خيلي‌ها به استقلال مي‌آيند و مي‌روند ولي تنها اوست كه مي‌ماند و...! يا جر و بحث‌هاي بي‌دليل با يك عكاس در ورزشگاه آزادي به جرم عكس گرفتن‌ (!) و همين طور درگيري لفظي با اميرحسين صادقي و... اين اواخر هم رفتن به سمت تماشاگران براي جلوگيري از فحاشي آنان به بازيكنان! اما شنيديم شاهكار جديد محسن فروزان اظهارنظري است كه باعث تحريك شاگردان برانكو شده است.

 

سنگربان استقلال به تازگي در اينستاگرام خود با اشاره به حضور يكصد هزار تماشاگر پرسپوليسي در ليگ قهرمانان آسيا عنوان كرده اين استقبال پرسپوليسي‌ها به دليل رايگان بودن مسابقه بوده است و جمعه در دربي هواداران ما پول مي‌دهند و بليت مي‌خرند تا نشان دهند كدام تيم پرطرفدارتر است و...

 

از ما نشنيده بگيريد اما ظاهراً نوشته اخير محسن فروزان به شدت به بازيكنان پرسپوليس برخورده است. طي يكي‌، دو روز گذشته در اردوي پرسپوليس همه جا صحبت از دروازه‌بان استقلال است، در زمين تمرين، اتوبوس تيم، هتل محل برپايي اردو و حتي رختكن پرسپوليس هم بحث بر سر اظهارنظر گلر آبي‌هاست و بر همين اساس سرخپوشان تصميم گرفته‌اند جواب دندان‌شكني به طرف بدهند. ديروز وقتي با يكي، دو تن از بازيكنان پرسپوليس صحبت مي‌كرديم به شدت از دست محسن فروزان شاكي بودند.

 

پرسپوليسي‌ها اظهار داشتند كه روز جمعه اگر فروزان درون دروازه باشد به طور حتم انگيزه بالاتري براي باز كردن دروازه‌اش خواهيم داشت!

 

البته با شناختي كه ما از محسن فروزان داريم خوب مي‌دانيم اظهاراتش از روي عمد يا غرض‌ورزي نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها