أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۶۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
نماینده پارلمان افغانستان با اشاره به تحرکات گروه تروریستی داعش در این کشور گفت: کسانی در خارج از کشور داعش و گروه های تروریستی را تقویت می کنند تا بتوانند به کشورهای آسیای میانه تسلط داشته باشند.

«غلام حسین ناصری» نماینده مردم میدان وردک در پارلمان افغانستان در گفتگو با خبرنگار مهر در کابل گفت: مداخلات پاکستان و تقویت داعش توسط برخی کشورهای حامی تروریسم از مهمترین علل ناامنی های افغانستان است.

وی افزود: کسانی در خارج از افغانستان داعش و گروه های تروریستی را تقویت می کنند تا بتوانند به کشورهای آسیای میانه تسلط داشته باشند. وی اظهار داشت افغانستان به میدان جنگ نیابتی برخی کشورهای حامی تروریسم تبدیل شده است.

این نماینده پارلمان افغانستان گفت از فحوای کلام مقامات امنیتی که برای پاسخگویی به پارلمان آمده بودند فهمیده می شود پاکستان هیچ همکاری در خصوص مذاکرات صلح و آوردن صلح و ثبات به افغانستان نداشته است.

وی اظهار داشت: سیاست های اعلامی پاکستان با سیاست های عملی این کشور در تضاد است؛ پاکستان بارها اعلام کرده است که طالبان را پای میز مذاکره می کشاند اما در عمل جنگ را شعله ور می سازد و افغانستان به میدان جنگ تبدیل شده است.

غلام حسین ناصری، نماینده مردم میدان وردک در پارلمان افغانستان در ادامه افزود: پاسخگویی مقامات امنیتی در خصوص ناامنی های اخیر ولایت های شمالی قناعت بخش نیست و پارلمان به صورت مجدد این مساله را پیگیری خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها