أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای ارتقای جایگاه‌مان در جدول با تمام توان و با بازیکنان اصلی تیم مقابل راه آهن بازی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بهمن خداکرم در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: راه آهن با دو بردی که در دو بازی اخیر خود به دست آورده برای ماندن در جدول لیگ امیدوار شده است. با شناختی که از تیم راه آهن داریم نسبت به دور رفت فقط تفکر جدیدی بر تیم حکمفرما شده و فرهاد کاظمی این تیم را متحول کرده است، بنابرین بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم.
وی افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه یک بازی پرفشار و جوانمردانه نتیجه بازی را به سود تیم خود به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا با ترکیب اصلی خود به مصاف راه آهن خواهید رفت یا نه، گفت: برای ارتقای جایگاه خود در جدول با تمام توان و بازیکنان اصلی تیم مقابل راه آهن بازی می‌کنیم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها