أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه ورزشگاه انزلی مملو از هواداران ملوان می‌شود، گفت: مقابل نفت مسجدسلمان جشن بقای ملوان در لیگ برتر را برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم از انزلی، فیروز کریمی دقایقی پیش در نشست خبری قبل از دیدار ملوان و صنعت نفت با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: ملوان مقابل نفت بازی سختی دارد.
وی با بیان اینکه بازیکنان مصدوم و محرومی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان داریم، افزود: امیدواریم بتوانیم با ارائه یک دیدار تماشاگرپسند مقابل نفت به پیروزی برسیم.
سرمربی ملوان انزلی با اشاره به اینکه ملوان به دنبال ارائه یک دیدار تاکتیکی مقابل نفت است، گفت: در غیاب بازیکنان مصدوممان، بازیکنان جایگزین خوبی داریم و جای نگرانی نیست.
کریمی با تأکید بر اینکه صنعت نفت همواره فوتبال را منطقی بازی کرده است، تصریح کرد: امیدواریم با کسب نتیجه و پیروزی مقابل صنعت نفت مسجد سلیمان، ملوان را در لیگ برتر حفظ کنیم.
وی با تقدیر از هواداران ملوان انزلی، خاطرنشان کرد: موفقیت یک تیم فوتبال 5 بعد دارد که هواداران ملوان نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و در دیدار مقابل نفت ورزشگاه انزلی مملو از هواداران ملوان می‌شود.
سرمربی ملوان انزلی افزود: امیدواریم در دیدار مقابل صنعت نفت مسجدسلیمان هواداران ملوان توأم با بازیکنان ملوان روز خوبی را رقم بزنند و در پایان این دیدار جشن بقای ملوان در لیگ برتر را برگزار می‌کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها