يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۵۸۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
خبرنگاران ایرانی حاضر در نشست خبری حسن روحانی و فواد معصوم، در اعتراض به نحوه برخورد مسئولان نهاد ریاست جمهوری با آنها این نشست را ترک کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صراط، نشست خبری روسای جمهور ایران و عراق روز گذشته در کاخ سعدآباد برگزار شد. با برنامه ریزی نادرست مسئولان نهاد ریاست جمهوری، خبرنگاران ایرانی حاضر در این نشست، از ساعت 6 صبح سرگردان ماندند.

عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه، برخورد بد تیم رسانه ای نهاد ریاست جمهوری با آنان در نهایت باعث شد تا خبرنگاران ایرانی از نام نویسی برای طرح سوال خودداری و در نهایت با تحریم نشست، سالن را ترک کنند.

گفتنی است هیچ تصویری از نشست خبری روحانی و فواد معصوم، در خبرگزاری های داخلی منتشر نشده و تنها سایت نهاد ریاست جمهوری تصاویر مذکور را منتشر کرده است.

تیم رسانه‌ای رییس جمهور، از آغاز فعالیت دولت یازدهم با چالش ها و اختلافات درونی فراوانی روبرو بوده است. گفته می‌شود این اختلافات میان محمدرضا صادق، مشاور رسانه ای روحانی، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور و علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، به شدت اوج گرفته است. یکی از مسئولان این تیم چند ماه به حالت قهر از حضور در محل کار خود سر باز زد. از طرفی، پناهنده شدن یکی از خبرنگاران نزدیک به این تیم در لوزان سوییس هم بر مشکلات ماه های اخیر اضافه شده بود.


خبرنگاران نشست روحانی را تحریم کردند/ ایرانی‌ها نامحرم بودند!

خبرنگاران نشست روحانی را تحریم کردند/ ایرانی‌ها نامحرم بودند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها