أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
تیم صبا به دلیل مشکلات مالی 70 درصد سهام خود را به بخش خصوصی واگذار می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه در تیم صبا،مشکلات مالی تیم صبا کار را به جایی رساند که مسئولان این تیم به فکر فروش بخشی از سهام خود افتادند.

به این ترتیب طی جلسات اخیر در شورای شهر با حضور مسئولان استانداری قرار است قسمت اعظم سهام این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود تا هزینه ها تامین شود.

سهام باقی مانده در شهرداری و استانداری نیز صرفا از این جهت باقی می ماند که سهامدار جدید نتواند تیم را از استان قم خارج کند.

گویا در رایزنی های اخیر چند پیشنهاد برای خرید سهام تیم صبا ارئه شده است ولی بررسی در خصوص آنها به پایان نرسیده است ودر صورت تایید یکی از سهامداران قرار است 70 درصد سهام تیم صبا به بخش خصوصی واگذار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها