أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: همه تیم ها در نیم فصل دوم مصدوم دارند و الان هم آخر فصل هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی فردا با تیم نفت مسجدسلیمان است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بازی از حساسیت بالایی برخوردار است چون حریف فوتبال را منطقی بازی می کند. امیدوارم با کسب نتیجه موردنظر بتوانیم ملوان را در جایگاه اصلی خودش قرار بدهیم و جشن ماندگاری را در لیگ برتر بگیریم.

او درباره اینکه آیا ملوان در این بازی مصدوم دارد یا نه گفت: همه تیم ها در نیم فصل دوم مصدوم دارند و الان هم آخر فصل هستیم. البته نگرانی نداریم چون کسانی که جایگزین شده اند بهتر از آنهایی هستند.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: ما تیم مسجدسلیمان را خوب می شناسیم و امیدواریم در خانه یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

او درباره حمایت هواداران از تیم ملوان در بازی فردا گفت: هواداران ما مثل همیشه بهتر از همه هستند. آنها باید تیم خودشان را تشویق کنند و فرهنگ ورزش دوستی را نشان بدهند. نفت میهمان ما هست و هواداران باید به این تیم احترام بگذارند. امیدوارم تماشاگران فردا تا پایان بازی تیم را حمایت کنند تا بتوانیم با یک خرد عمومی و جمعی به نتیجه برسیم.

کریمی درباره اینکه آیا بازیکنان تیمش برای این بازی استرس دارند یا نه اظهار داشت: اسم این استرس نیست. اسم این موضوع هیجان است. ما در 3،4 بازی قبلی مان این هیجان را داشتیم. حق مطلب این بود که نباید کار ما به اینجا می کشید اما قسمت این بوده که جشن ماندن ما در لیگ برتر اینجا گرفته شود. سعی می کنیم تیم همیشه از این هیجان بهره مند شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها