يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۵۹۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: آنتونیو پسر تونی اولیویرا به ما گفت بازی سپاهان و سایپا مساوی شده و البته ظاهرا یک نفر از مسئولان برگزاری به او چنین خبری را داده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مساله اعلام خبر تساوی سپاهان و سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز، اظهار کرد: بعد از اخراج آنتونیو، او به همراه شهریاری مسوول روابط عمومی تراکتور به روی سکوها رفت. در اواخر بازی بود که آنتونیو با دستش به من اعلام کرد که بازی سپاهان و سایپا با تساوی دو بر دو به پایان رسیده است. در همان زمان ظاهرا اینترنت ورزشگاه را هم قطع کرده بودند. گویا یک نفر از مسئولان برگزاری به او گفته بوده که بازی دو بر دو تمام شده است. ما هم فکر کردیم که قهرمان شده‌ایم و بعد از آن بازیکنان ما خوشحالی کردند.

وی در واکنش به صحبت‌های بهروان مبنی بر اینکه تماشاگران تراکتور تخلف کرده‌اند و باید جریمه شوند، گفت: کدام جریمه؟ بالاتر از گرفتن قهرمانی مگر جریمه‌ای داریم. از هیچ جریمه‌ای نمی‌ترسیم. اگر بخواهند جریمه کنند باید کل فدراسیون را جریمه کنند. سر تراکتور را در این فصل بریدند.

ذوالفقاری گفت: در صحنه‌ای که آندرانیک تیموریان را اخراج کردند، او مستحق اخراج نبود. کارت زرد اولی هم که فغانی به او داد، اشتباه بود. هفته بیست و پنجم لیگ برتر در بازی با سپاهان حق ما را گرفتند. در بازی پرسپولیس و سپاهان هم به نفع سپاهان سوت زدند. بازی راه آهن و سپاهان هم که فرهاد کاظمی گفته بود بازی را می،بریم، با سه گل بازنده شدند. معلوم است که می خواستند سپاهان قهرمان شود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اعتراض به داوری فغانی گقت: چیدمان داوری این بازی بسیار بد بود. چرا ترکی را برای این بازی انتخاب نکردند؟ چرا باید ترکی سه‌بار برای استقلال قضاوت کند و برای ما قضاوتی را انجام ندهد. فغانی بارها نشان داده که به ضرر تراکتور سوت می‌زند. فغانی پنالتی چهارم ما را ندید.

وی اظهار کرد: بهروان قبل از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کرده بود و در هنگام اتمام بازی در ورزشگاه نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
پسر تونی نتیجه را در اینترنت جستجو کرده نتیجه بازی رفت اعلام شده
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
لطفا شان این داور خوب و با اخلاق حرفه ای رو حفظ کنین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها