أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۹۶۰
زمان انتشار: ۰۸:۳۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
نویسنده سریال پلیسی «میکائیل» گفت: اگر قرار بر این باشد که سریالی دارای فصل‌های دیگری هم باشد، از همان ابتدا باید با چنین مهندسی‌ای نوشته شود، بر همین اساس ساخت ادامه سریال «میکائیل» صحت ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: هفته گذشته پخش سریال نوزده قسمتی «میکائیل» به نویسندگی سعید نعمت اله و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک سیما به پایان رسید.

بعد از اتمام پخش این مجموعه تلویزیونی، در فضای مجازی صحبت از ساخت ادامه این سریال در فصل‌های بعدی است.

سعید نعمت اله نویسنده این سریال در این رابطه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و ما اصلا در فکر ساخت سری دوم و حتی سوم سریال «میکائیل» نیستیم.

وی ادامه داد: اگر قرار بر این باشد که سریالی دارای فصل‌های دیگری هم باشد از همان ابتدا باید با چنین مهندسی‌ای نوشته شود.

نویسنده سریال «مدینه» در ادامه بیان داشت: در وهله بعدی ذکر این نکته را لازم می‌دانم که من اصولا تمایلی به نگارش سریال پلیسی ندارم و فکر می‌کنم تجربه دو سریال پلیسی دیوار و میکائیل برای کارنامه کاری‌ام کافی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها