امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۶۰۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
دروازه‎بان ملی‎پوش نقت تهران معتقد است اگر نتیجه دیدار سپاهان- سایپا به اشتباه اعلام نمی‎شد، اتفاقات دیگری رخ می‎داد و شاید تیمی دیگر قهرمان می‎شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرضا بیرانوند درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام (ره)، اظهار داشت: «صحنههایی رخ داد که در تاریخ فوتبال کشور بیسابقه بود و شوکه شدیم. چند دقیقه قبل از پایان بازی اعلام کردند که بازی سپاهان مساوی شده و تراکتوریها دیگر برای گلزنی تلاشی نمیکردند و حتی در صحنههایی دست به وقتکشی میزدند.»

 

وی با اشاره به اینکه چند خبرنگار که پشت دروازه ما بودند هم نمیدانستند در اصفهان چه نتیجهای به دست آمده، تأکید کرد: «اگر نتیجه را به اشتباه اعلام نمیکردند شاید یکی از دو تیم نفت یا تراکتور قهرمان میشد. اگر تبریزیها میدانستند با این نتایج سپاهان قهرمان میشود برای برتری تلاش میکردند و شاید ما میتوانستیم در ضد حملات به گل برسیم.»

 

بیرانوند با تأکید بر اینکه حیف شد قهرمان در تبریز مشخص نشد، افزود: «یکی از زیباترین بازیهای لیگ را شاهد بودیم اما افسوس که دستمان به جام نرسید و مثل فصل گذشته در هفته آخر قهرمانی را از دست دادیم.»

 

این دروازهبان ضمن تبریک قهرمانی به تیم سپاهان، بیان کرد: «آقای فرکی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و با هزینههایی که کرده بودند، تیم خوب و یکدستی داشتند.»

 

وی با اشاره به اینکه برای قهرمانی در لیگ برتر سختیهای زیادی کشیدیم، ادامه داد: «از امروز لیگ را فراموش کردهایم و فقط به جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فکر میکنیم و یقین داشته باشید اجازه نمیدهیم جام حذفی به اصفهان برود و میخواهیم با قهرمانی، انتقام بازی برگشت لیگ را از ذوبآهن بگیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها