أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۰۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
استاندار آذربایجان شرقی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواسته تا اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت فوری و دقیق بررسی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اسماعیل جبارزاده در نامه‌ای به محمود گودرزی خواستار رسیدگی فوری و دقیق به اتفاقات بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران شد.

 

در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی طرفانه مسابقات ورزشی یکی از مطالبات مردمی به ویژه نسل جوان است، تاکید کرده است: «اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می‌کند که مسوولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء مدیریت و غرض ورزی اجتناب شود.»

 

استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: «البته مردم ما علی رغم فرصت طلبی ها و غرض ورزی های رسانه های خارجی و شبکه های مجازی بیگانه با هوشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده اند.»

 

جبارزاده در قسمتی از این نامه با بیان این مطلب که متاسفانه در جریان مسابقه اخیر تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که با حضور بیش از 80 هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تصریح کرده است: «انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.»

 

وی همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها