أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۱۸۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
خشم تراکتوری‌ها و سفر روحانی بی‌ارتباطند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهمان‌نوازی مردم آذربایجان شرقی نسبت به دولت تدبیر و امید بارها ثابت شده است و با اشتیاق در انتظار سفر روحانی هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "اسماعیل جبار‌زاده" استاندار آذربایجان شرقی اخباری مبنی بر اینکه برخی قصد دارند در سفر رئیس‌جمهور به تبریز اختلال ایجاد کنند، را کذب خواند و اظهار داشت: اینگونه اخبار مطلقا صحیح نیست و برخی مخالفان دولت قصد دامن‌زدن به این شایعات را دارند.

جبارزاده با تاکید براینکه هیچ اختلالی در سفر رئیس‌جمهور به وجود نخواهد آمد، تصریح کرد: مهمان‌نوازی مردم آذربایجان شرقی نسبت به دولت تدبیر و امید بارها ثابت شده است و مردم این استان با اشتیاق در انتظار سفر روحانی هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای رئیس‌جمهور باشیم، گفت: اولین برنامه رییس‌جمهور در این سفر دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم این استان خواهد بود و سایر برنامه‌های رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت در این سفر متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

لازم به ذکر است، حجت السلام والمسلمین  حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان به همراه اعضای هیات دولت تدبیر و امید روز چهارشنبه 30 اردیبهشت وارد آذربایجان شرقی خواهد شد و این استان مقصد هفدهمین سفر استانی هیات دولت خواهد بود.

اضافه می‎شود که استاندار آذربایجان شرقی در همین زمینه در نامه‎ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی دقیق اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت شد.

اسماعیل جبارزاده در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی‌طرفانه مسابقات ورزشی یکی از مطالبات مردمی به ویژه نسل جوان است، تاکید کرده است: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می‌کند که مسئولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء‌مدیریت و غرض‌ورزی اجتناب شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: البته مردم ما علی‌رغم فرصت طلبی‌ها و غرض‌ورزی‎های رسانه‌های خارجی و شبکه‌های مجازی بیگانه با هشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده‌اند.

جبارزاده در قسمتی از این نامه با بیان این مطلب که متاسفانه در جریان مسابقه اخیر تیم‎های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که با حضور بیش از 80 هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تصریح کرده است: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.

وی همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها