أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۲۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
دو باشگاه تراکتور و نفت قصد دارند مشترکا از فدراسیون فوتبال بخواهند 10 دقیقه پایانی بازی شان تکرار شود اما با وجود پیگیری های وزیر ورزش و دستور شخص رییس جمهور امکان این امر وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، وزیر ورزش و جوانان دیروز با صدور بیانیه ای به مردم تبریز قول داد مانع ضایع شدن حق آنها شود و وعده داد تا لحظه آخر با جدیت موضوع ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اتفاقات عجیبی که در این ورزشگاه رخ داد را پیگیری کند.

 

رییس جمهور نیز ساعتی بعد در نشست هیات دولت دستور رسیدگی به پرونده بازی تبریز و شناسایی مقصرین ماجرا و برخورد جدی با آنها را داد.

 

این وعده وزیر ورزش و دستور رییس جمهور دلگرمی تبریزی ها را به همراه داشت و حالا مدیران دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که به یک اندازه از راه افتادن شایعه مساوی سپاهان و سایپا در بازی همزمان فولادشهر لطمه دیدند، قصد دارند با صدور نامه مشترکی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بخواهند 10 دقیقه پایانی بازی تبریز را مجددا برگزار کند.

 

یعنی تراکتور 10 نفره و نفت تهران از دقیقه 85 که پخش شایعه مساوی 2 - 2 سپاهان و سایپا روند بازی آنها را خراب کرد با احتساب 6 دقیقه وقت تلف شده بازی که فغانی لحاظ کرده بود، حدود 10 تا 11 دقیقه با هم بازی کنند و نتیجه این بازی که 3 - 3 پیگیری خواهد شد، بعد از این دقایق تکراری مشخص شود.

 

اگر چه بهروان برای خوابیدن صدای اعتراض دو باشگاه اعلام کرده اگر چنین نامه ای برسد بررسی می شود اما از یک منبع موثق شنیدیم امکان برگزاری دوباره دقایق پایانی بازی وجود ندارد چون فغانی سوت پایان بازی را کشید.

 

فقط در یک صورت امکان برگزاری بازی وجود داشت که داور بدون نواختن سوت پایان از زمین چمن خارج می شد که تصاویر تلویزیونی نشان می دهد فغانی سوت پایان را زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
چنین چیزی در دنیا نبوده که بازی دوباره تکرار شود..
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها