امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۶۲۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرشاد احمدزاده فوتبالیست ارومیه ای باشگاه تراکتورسازی تبریز از سوی کارلوس کی روش برای حضور در نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشور دعوت شد.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، نایب رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پایان یافتن دیدارهای لیگ برتر کشور مطمئنا اردوهای تدارکاتی تیم ملی با جدیت تمام آغاز می شود و بسیار خوشحالیم که نام فرشاد احمدزاده در لیست 32 نفره کارلوس کی روش قرار دارد.

عیسی زینالی اظهار کرد: احمدزاده روز جمعه گذشته به همراه تیم تراکتور سازی تبریز به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشور رسید و از آمادگی خوبی برای حضور در تیم ملی ایران برخوردار است.

وی گفت: حضور تیم فوتبال شهرداری ارومیه برای نخستین بار در لیگ دسته 2 کشور و درخشش قابل قبول این تیم در رقابتهای کشوری آینده درخشانی را پیش روی جوانان مستعد این استان قرار داده است.

زینالی گفت: آذربایجان غربی قدمتی بیش از 40 سال در فوتبال کشور دارد ولی عدم مدیریت اصولی موجب پراکندگی بازیکنان مطرح آن شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال فرشاد احمدزاده، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان از تراکتورسازی، سجاد شهباززاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، محسن فروزان، یعقوب کریمی، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی از استقلال، سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده، اسماعیل شریفات، علیرضا سلیمی از فولاد، فرزاد حاتمی، حسین ماهینی، سید حسین حسینی، عزت الله پورغاز، محمدحسین کنعانی زادگان از ملوان، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، وحید محمدزاده از سایپا، میلاد محمدی، رامین رضاییان از راه آهن، جلال علی محمدی، روزبه چشمی از صبا، محمد نژاد مهدی (پدیده)، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج صفی از سپاهان و جابر انصاری از گسترش فولاد تبریز اسامی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

این نفرات باید قبل از ظهر روز سی ام اردیبهشت (چهارشنبه ) خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کنند.

اردوی دوم تیم ملی فوتبال کشورمان از پنجم تا نهم خرداد و اردوی نهایی برای بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان و بازی مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان نیز از یازدهم تا بیست و ششم خرداد ماه برگزار می شود.

فرشاد احمدزاده متولد اول مهر ماه 1371 شهر ارومیه است و با جلب نظر مجید جلالی سرمربی باشگاه فوتبال تراکتورسازی در فصل ۹۲-۹۳ جذب باشگاه شد.

وی سابقه بازی در تیم های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس تهران را دارد.

احمدزاده در لیگ آزادگان ۹۰-۹۱ برای پارسه تهران در مجموع ۱۸ بازی ۸ پاس گل داد و ۲ گل به ثمر رساند.

این بازیکن به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس تهران و با نظر سرمربی وقت این تیم مانوئل ژوزه جذب این تیم پرطرفدار شد.

فرشاد احمدزاده در دور برگشت از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در سال ۱۳۹۳ گل تساوی تراکتورسازی مقابل العین امارات به ثمر رساند و این گل موجب تمجید سرمربی العین از وی شد.

احمدزاده اولین گل خود را در لیگ برتر در ترکیب تیم تراکتور در هفته هشتم رقابتهای لیگ سیزدهم در مقابل صبا قم به ثمر رساند. این گل از روی پاس علی کریمی بازیکن مجرب تراکتورسازی در دقیقه ۱۲ بازی از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید و این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به نفع تراکتورسازان پایان یافت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها