يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۶۲۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
یک ایرانی متمول ساکن اوکراین تنها راه باقی ماندن امیرقلعه‌نویی روی نیمکت آبی هاست.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، حتی خوش‌بین ترین هواداران قلعه‌نویی هم دیگر کم‌کم دارند مطمئن می‌شوند او فصل بعد جایی روی نیمکت استقلال ندارد. ژنرال آبی ها دوین سال  بدون کسب سهمیه را در استقلال گذراند و حالا او مقصر اصلی کسب رتبه ششم استقلال در لیگ برتر است. اما این به معنای پایان دوران حضور قلعه‌نیوی در استقلال نیست. او برای بقا در استقلال تنها یک راه‌حل پیش رو دارد؛ اینکه با خریدار استقلال لابی کند!

 

اما گویا در مزایده چهارم هم هیچ فردی برای خرید استقلال پاپیش نمی‌گذارد تا سرنوشت تیم پیچیده از گذشته شود. البته قلعه‌نویی یک نقشه ویژه دارد. او که تابستان گذشته با کمک مالی یک ایرانی مقیم اوکراین اردویی تدارکاتی را برای استقلال ترتیب داد. اگر حافظه خوبی داشته باشید او  حتی با کمک این فرد سفری تفریحی هم به کیف داشت و در کنار چند بازیگر سینمای ایران بازی اوکراین- فرانسه را تماشا کرد. گویا آخرین پلن قلعه‌نویی این است که میزبان ایرانی‌اش در اوکراین را به خرید استقلال ترغیب کند. اما قیمت 290 میلیارد تومانی استقلال به قدری بالاست که نباید این خبر را جدی گرفت. بد نیست بدانید قلعه‌نویی که چند هفته گذشته این شایعات را در گفت‌وگوهای خصوصی تایید کرده، حتی نام میزبان مهربانش در آن سفر را به یاد نمی‌آورد و از خریدار بعدی استقلال به عنوان «آقا اوکراینیه!» یاد می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها