کد خبر: ۳۱۶۲۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: برخلاف آنچه که گفته می‌شد پرسپولیس بد بسته شده، اما عملکرد این تیم نشان داد این گونه نبوده است.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، رضا شاهرودی درخصوص پیروزی پرسپولیس در درب 80 اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل با اتفاقات زیادی روبرو شد. در ابتدا اعلام می‌کردند که بازیکنان این تیم خوب نیستند و تیم به خوبی بسته نشده است، اما دیدید همین بازیکنان مقابل استقلال در دو دیدار رفت و برگشت به برتری رسیدند.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در آسیا هم نتیجه خوبی گرفت و نشان داد تیم خوبی دارد. در دیدار مقابل استقلال در 15 دقیقه ابتدایی آبی‌پوشان بهتر بودند،‌اما پس از آن پرسپولیس توانست حاکم بر توپ و میدان شود و روی یک ضربه کاشته و استفاده از نقطه کور علیپور که شاگرد خود من بوده توانست تک گل بازی را به ثمر برساند و برانکو جواب اعتماد به جوان‌ها را گرفت.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: باید حرفه‌ای و بازی به بازی پیش برویم. قطعا برانکو هم به بازیکنان هم گوشزد می‌کند دیدار مقابل استقلال تمام شده است. می‌دانیم که الهلال تیم ریشه‌دار و خوب عربستان است. امیدوارم روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم در آسیا هم نتایج خوبی کسب کنیم. با توجه به اینکه بازی رفت در ایران است پرسپولیس می‌تواند از این موضوع استفاده کند و کار را در اینجا تمام کند.

 

شاهرودی در مورد لیستی که کی‌روش دعوت کرده یادآور شد:‌ به نظرم در این لیست جای محمد نوری خالی است. تعجب می‌کنم که چرا او از پرسپولیس دعوت نشد. نمی‌دانم چه مشکلی با این بازیکن وجود دارد. اگر نوری دعوت می‌شد نمی‌توانستند او را خط بزنند زیرا عملکردش بسیار خوب است. شاید به همین دلیل هم او را دعوت نکردند. ملاک انتخاب بازیکن از سوی کی‌روش را نمی‌دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها