أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۲۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای ادامه حضور گابریل در جمع سرخپوشان در قرارداد وی تبصره ای قید کند.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، قرارداد هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم که تا پایان مسابقات لیگ برتر بود جمعه و پس از اتمام دربی به پایان رسید.

 

بر اساس این گزارش، گابریل که حالا قراردادی با باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری ندارد طی روزهای گذشته و در مذاکراتی که با مسئولان پرسپولیس داشت این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد که با اضافه شدن تبصره ای به قراردادش در دو بازی رفت و برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان را همراهی کند.

 

بر این اساس، گابریل ظهر امروز برای ملاقات با مسئولان بخش اداری باشگاه پرسپولیس به این مکان رفت تا ضمن پیگیری وضعیت بلیت بازگشتش به برزیل شرایط قراردادش با تبصره جدید را هم بررسی کند.

 

گابریل تاکنون فقط 15 درصد از کل مبلغ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و در جلسه ای که امروز با مسئول اداری باشگاه داشت از وی خواست تا پیش از جدایی اش از پرسپولیس با او تسویه حساب کنند.

 

گابریل امروز با همسر و دو فرزندش به محل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و علاوه بر برگزاری جلسه با مسئولان باشگاه در داخل ساختمان دقایقی هم بیرون از ساختمان پرسپولیس و در خیابان جلسه ای سرپایی با مسئولان امور بین الملل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها